sobota, 9 czerwca 2012

Biała bokserka Dunnes

Witam was kochani:)

Jak na razie koniec z torebkami:) Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam jedna z moich ulubionych rzeczy, a mianowicie białą bokserkę - tunikę Dunnes:) Dziś zakładam ja na imprezę:)



Kupiona została w sklepie z brytyjską odzieżą używana:) Od razu wpadła mi w oko:) To dość dawna zdobycz, tak sprzed około 2 miesięcy.



Bokserka kupiona w stanie idealnym:) Ma prześliczny nadruk, na ramionach i na dole obszyta jest srebrnymi cekinami:) Nie była w żaden sposób uszkodzona ani poplamiona:) Wszystkie diamenciki i cekiny są na miejscu, żaden nie odpadł:) 


Dzisiaj zakładam ją na dyskotekę, będzie pięknie się mienić w dyskotekowych światłach;) Chce do niej założyć spodnie rurki, srebrne baleriny i biała torebkę River Island którą już prezentowałam:) A co wy myślicie o takim zestawie?:) Piszcie:)


Cena w internecie: nie widziałam takiej samej:(
Cena za którą ja kupiłam: 4.00 zł:) 

Gorąco pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. widać, że masz oko do takich zdobyczy :) a bluzeczka bardzo fajna :) miłej imprezy. pozdrawiam, murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna perełka :)) super będziesz wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, a ta pikowana torebka wczesniej mm:)
    tez jestem miłośniczką lumpeksow:)
    www.cutness-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna. prosta a ciekawa.

    obserwuje

    Dziekuje bardzo za odiwedziny i zapraszam czesciej, zarowno na bloga jak do sklepu She:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, za taką cenę to naprawdę boska ;) masz oko i zestaw będzie dobry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za komentarz ;)
    Bluzka ciekawa,jednak chyba błyszczące zakończenie nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie bluzka jest super,lubię takie z nadrukiem i z błyskiem,na pewno będziesz w niej wyglądać świetnie:)

    OdpowiedzUsuń