środa, 27 czerwca 2012

Biała koszulka z nadrukiem H&M

Witam Was serdecznie moje drogie Czytelniczki:)


Pogoda chyba wreszcie się uspokoiła chociaż dziś rano było mi koszmarnie zimno pod sh bo mój TŻ który wybrał się ze mną twierdził że jest ciepło na dworze więc nie muszę się grubiej ubierać. Sam poszedł w krótkim rękawku a ja byłam w skórzanej kurtce. Mimo to, tylko ja dygotałam;) Straszny ze mnie zmarzluch:) Ku mojemu szczęściu wyszło zza chmur słoneczko i wreszcie zrobiło się przyjemnie:) Później, gdy już byliśmy ustawieni pod drzwiami i czekaliśmy na otwarcie zobaczyłam że moja mama również przyszła. Energicznie machała do mnie ręką chociaż prawie nie był jej widać bo jest bardzo niska:) Pod sh byłam przed 8 a i tak byłam dopiero czwarta w kolejce:) Opłacało się jednak długo czekać, dzięki pomocy mojego Kochanego i mamy znalazłam parę fajnych rzeczy:)
W tym śliczną sukienkę ASOS:)


Ale ja tu gadu gadu a mam przecież coś do pokazania:)
Dziś chciałabym Wam dziewczyny zaprezentować jedną z dzisiejszych zdobyczy a mianowicie białą koszulkę z nadrukiem H&M. Nie wiem czemu ale mam wobec tej firmy same pozytywne odczucia:)




 Kupiona w sklepie ze skandynawską odzieżą używaną:)




 Jest w stanie idealnym:) Nie ma żadnych plamek, dziur ani zaciągnięć. Zaraz wrzucam ją do prania ale wątpię żeby po praniu nadruk wyblakł. Materiał bardzo przyjemny w dotyku, dopasowujący się do ciała.
Wykonana w 100% z bawełny




Nadruk spodobał mi się od razu, uważam że jest uroczy, taki z lekką nutą fantazji:) Ma w sobie tą nietypowość którą lubię, no i nie wszędzie można znaleźć koszulkę z dziewczyną huśtająca się na łańcuszku od torebki;) Po wypraniu na pewno założę ja nie raz:)


Cena w internecie: Nie spotkałam się.
Cena za którą ją kupiłam: 5.00 zł



P.S: ostatnio w poście o portfeliku pisałam że kupiłam buty które mogą spadać mi trochę z nóg. Chyba zanoszę je do szewca żeby coś z tym zrobił, ale teraz chciałabym wam je pokazać. 
Co o nich myślicie?:)


Lecę czytać Wasze blogi:) No i coś przekąsić;)

Gorąco pozdrawiam:*

9 komentarzy:

  1. śliczna koszulka! fajnie by wyglądała z jakąś zwiewną długą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są piękne, też na podobne poluje! Koszulka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka cudo! :) kochana mam nadzieje, ze jutro już ukażę się coś z moim udziałem, bo troszkę mnie tu nie było :D buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pokazuj tą sukienkę a ASOS, bo ciekawa jestem :P / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe to samo chcialam napisac co wyzej napisala Murphose :D heheh tez jestem ciekawa tej sukienki z ASOS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka :D ale buty to są tak śliczne :)
    zapraszam - http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/06/rozdzia-8.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszulka:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię H&M :) ta koszulka jest świetna, zazdroszczę, pewnie niełatwo znaleźć druga taką :)

    OdpowiedzUsuń