wtorek, 26 czerwca 2012

Biały t-shirt z nadrukiem:)

Witam Was Kochane:)


Pogoda widocznie obraziła się na mnie po moim stwierdzeniu że jest nudna ponieważ niebo jest strasznie zachmurzone i przelotnie pada.
Dlatego siedzę cały dzień w domu :( niestety :( a  tego nienawidzę.  Ale pociesza mnie myśl że jutro są dostawy w moich ulubionych sklepach i biorę mojego TŻ żeby ze mną poszedł:)


Ale wracam już do rzeczy którą chcę Wam dziś pokazać. Będzie to biały t-shirt z nadrukiem nieznanej marki. Niestety nie było nawet malutkiej metki.




 Kupiona w sklepie z wycenioną brytyjską odzieżą używaną dlatego kosztowała trochę więcej.




 T- shirt kupiony w stanie idealnym. Nie miał żadnych plam, dziur ani powyciąganych nitek. Po praniu żadna z aplikacji się nie urwała, wszystko jest na swoim miejscu. Koszulka ma na całej powierzchni nadruk ala efekt oblanej wodą bluzeczki, takiej która przylepie się w niektórych miejscach do ciała i robi prześwity:)




Natknęłam się na tą koszulkę przypadkowo i jak już chwyciłam ją w ręce tak nie puściłam i pognałam do przymierzalni:) Na początku myślałam że będzie za mała i ciasna ale się pomyliłam, leży idealnie:)
Jak już wspomniałam w poprzednich postach, uwielbiam takie motywy. Trochę staromodne nadruki albo nadruki wyglądające jak wytatuowane na materiale:)


Cena w internecie: W związku z tym że nie wiem jaka to marka to nie mogę poszukać:)
Cena za którą ja kupiłam: 10.00 zł


Pozdrawiam Was serdecznie, lecę ratować dobry nastrój cappuccino i żelkami:)
No i oczywiście mykam czytać Wasze blogi:)
Uściski:*

4 komentarze:

  1. Ciekawy jest ten nadruk na bluzce!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest bardzo ciekawa, ale wiesz widziałam gdzieś podobną - niestety nie pamiętam gdzie :) tak czy siak, zakup udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) Ale kochana, takie i wiele innych kolorów są do wygrania w konkursie na moim blogu, a jego zasady są bardzo proste więc serdecznie zapraszam:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    P.S. Ciekawy wzór, ale dość specyficzny

    OdpowiedzUsuń