środa, 13 czerwca 2012

Bluzeczka Nude George

Witam was kochane:)
 
Powracam z nową notką:)

Od wczorajszego numeru z sukienką(patrz poprzedni post) czuje że ubrania uknuły przeciwko mnie spisek i albo nie chcą na mnie wchodzić albo znajduje je za małe dla mnie... ;(Dziś byłam w sklepie z odzieżą brytyjska ponieważ miała być dostawa marek Bershka i Stradivarius do outletu. Poszłam więc z nadzieją że coś dla siebie znajdę, po wejściu zobaczyłam piękną nową koronkowa spódniczkę Stradivariusa, jeszcze z metkami.Kosztowała 17 funtów a była do kupienia za 29 zł. Od razu ja porwałam z wieszaka i kierowałam się do przymierzali gdy zobaczyłam że to numer 34....no załamka...coś się niedobrego kurcze dzieje;)
Wracając złapał mnie głód i skręciłam do baru na kebaba, wtedy odchudzanie przegrało z kebabem 0:1:(

A oto ta spódnica: :( Nie wiem czy fason koronki się zgadza bo się nie przyjrzałam ale boki miała identyczne wiec myślę ze to ta.


Ale dość o tym, dziś chce wam zaprezentować niedawną zdobycz, sprzed tygodnia. A jest to nude bluzeczka George'a:)




Bluzka zakupiona w sklepie z skandynawska odzieżą używaną:) Od razu wpadła mi w oko:)




Kupiona w stanie idealnym:), żadnych zabrudzeń ani dziurek. Na żywo wygląda o wiele lepiej:)
Wykonana w 100% z bawełny także pozwala ciału oddychać:)




Bluzeczka urzekła mnie swoim nadrukiem i urocza białą koronkową kokardką, a ja wręcz uwielbiam koronkę:) Na ciele bluzka leży bardzo fajnie, wygodnie się ja nosi.
Zastanawiałam się czy pasowałaby do spódniczki z koronką którą już prezentowałam....Chętnie wysłucham waszych porad co do tej kwestii, piszcie:)


Cena w internecie: szukałam ale nie znalazłam:(
Cena za którą ją kupiłam: 4.20zł


Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego dnia mimo tej zmiennej pogody:)

9 komentarzy:

  1. ładna bluzeczka..fajne musi wyglądać z dżinsami, tak dziewczęco, ale moim zdaniem nie pasuje do tej spódnicy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też ostatnio mam mało szczęścia z rozmiarami... śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka bluzeczka i przyjemna cena ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sposób skomentować bloga ze zdobyczami z sh... powodzenia w łowach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, spódniczka faktycznie boska! Ale wierzę, że uda Ci się znaleźć jeszcze jakąś perełkę ^^:))

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim mieście znajdujesz takie cuda??? Bluzeczka jest przeurocza!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję, ja również dodałam, od teraz będę na bieżąco z Twoimi cudnymi zakupami :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń