czwartek, 14 czerwca 2012

Bluzeczka ze skrzydłami Evil Fairys

Witam ciepło was wszystkie w taki deszczowy, zimny dzień:)


Wczoraj byłam na dostawie w sklepie ze skandynawską odzieżą. Przyszłam bardzo wcześnie a i tak byłam ósma:( Oczywiście mimo złej pogody zebrało się tyle ludzi że przy otwarciu czułam się jak sardynka w puszce;)
Dziś znowu byłam na kebabie...przyznaje się...chyba odchudzanie nie jest dla mnie;) Najlepsze jest to że nie mam z tego powodu żadnych wyrzutów sumienia;)


Ale już się nie rozgaduje, dziś chciałabym wam pokazać ciuszek który bardzo lubię, nosze go gdy najdzie mnie ochota na "mroczny" element w stroju;) A będzie to bluzeczka ze skrzydłami Evil Fairys;)




Bluzka jest rewelacyjna:) Kupiona została w sklepie z odzieżą wycenioną więc kosztowała trochę drożej. Mam ją już od około 2 miesięcy.




Kupiona w stanie idealnym, tego się można było spodziewać skoro była wyceniona:) Pokryta różnokolorowymi gwiazdkami, na plecach ma (na pewno nie anielskie) skrzydła które połączone są takim jakby gorsetowym wiązaniem:) Przy użytkowaniu wygląda to jeszcze lepiej:) W żaden sposób nie uplamiona lub uszkodzona:)
Wykonana w 100% z bawełny:)




Kocham motyw skrzydeł na plecach w bluzkach dlatego bardzo mi się spodobała:) Kiedyś miałam fazę na gotyk, nadal zostało mi trochę z tego dlatego w mojej szafie i biżuterii goszczą jeszcze tego typu motywy i nie mam zamiaru z nich rezygnować:)
Bluzka bardzo wygodna i często ja noszę:)



Cena w internecie: nie znalazłam takiej samej bluzeczki ale była gdzieś brytyjska strona sklepu z alternatywną odzieżą Evil Fairys:)

Cena za którą ją kupiłam: 8.00 zł


Pozdrawiam was i życzę miłego dnia mimo tej pogody:)Lecę robić cappuccino i czytać wasze blogi:)

4 komentarze:

  1. Ciekawy jest motyw na tej bluzce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obkupilas się dzis?? :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obkupiłam się za bardzo:)wszyscy rzucili się wręcz na ciuszki:( ale kupiłam bardzo fajna nietypową białą bluzeczkę i na pewno niedługo ją pokażę na blogu:)

    OdpowiedzUsuń