piątek, 8 czerwca 2012

Cekinowa torebka Red Herring

Witam was kochani w taki piękny dzień:)


Wczoraj postanowiłam wprowadzić trochę odmiany i zaprezentować torebkę, po komentarzach widać że wam się spodobała dlatego postanowiłam że dzisiaj też zaprezentuje torebkę z mojej kolekcji:)
A będzie to cekinowa torebka Red Herring na łańcuszku:)


Kupiona została w tym samym sklepie co poprzednia torebka:) To zdobycz sprzed miesiąca:)


Torebka kupiona w stanie bardzo dobrym, miała z tyłu zaciągnięte dwie nitki ale poradziłam sobie z tym:)
Ma zatrzaskowe zamykanie a wnętrze torebki jest ze srebrnego materiału, przypominającego w dotyku satynę:) Nie była uszkodzona, łańcuszek jest bardzo mocny:)
Dla mnie to taki portfelik na łańcuszku, używam go na krótsze wyjścia, żeby tylko zabrać klucze, komórkę i troszkę kasy:)
Myślę że używać jej będę też na jakieś wyjścia do sukienek do których dobiorę srebrne dodatki:)

Jest bardzo wygodna i naprawdę ja lubię:) Ślicznie mieni sie w słoncu:)
Kocham srebrny kolor dlatego często będę z niej korzystać:)


Cena w internecie: Nie spotkałam się ale będę się rozglądać:)
Cena za którą ja kupiłam: 5.50 zł


Dziękuje za wszystkie komentarze,bardzo cieszy mnie fakt że też lubicie tego typu sklepy, z chęcią obejrzę tez wasze łupy:)

Serdecznie pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. Idealna na wieczorowe wyjścia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna torebeczka;)
    zapraszam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)) idealna na wyjścia na disco :))
    Dziekuję za przemily komentarz :) Oczywiście obserwuje i również zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ale tylko do prostych i skromnych sukienek, bo bardzo błyszczy ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na rozdanie- do wygrania podkład firmy VERSACE :):*

    OdpowiedzUsuń