piątek, 22 czerwca 2012

Koszulka nude z nadrukiem Denim Co

Witam was gorąco kochane:)


Dzisiaj nie jest już tak gorąco i da się wytrzymać z czego się niezmiernie ciesze ponieważ nie mogłam już znieść tego upału:) Już jutro weekend który zapewne przeleniuchuje(wreszcie) a potem pracowity tydzień;) trzeba być na dostawach tych wszystkich sklepów ze skarbami na wieszakach:) Poza tym mam dobrych informatorów i wiem że otwierany jest w przyszłym tygodniu nowy ciucholand z wyceniona odzieżą:) Zobaczymy czy będzie na czym oko zawiesić:)

Ale wracam już do notki:) Dziś mam przyjemność zaprezentować wam jedną z rzeczy które dostałam od mamy na spóźniony dzień dziecka:) Będzie to koszulka nude z nadrukiem Denim Co
w której z miejsca się zakochałam:)




Kupiona w tym miesiącu przez moją mamę w sklepie z brytyjską odzieżą używaną:) chciała uzbierać więcej ciuszków i dopiero dać mi taką porządną pakę:)




Kupiona została w stanie idealnym i po praniu nadal w nim jest:) Nadruk się nie sprał a wszystkie aplikacje są na swoim miejscu:) Nie ma nawet najdrobniejszych wad czy plam.Jest bardzo wygodna w użytkowaniu.
Wykonana w 100% z bawełny.




Uważam że nadruk jest genialny, nigdy nie spotkałam się z takim nietypowym:) Te twarze w ramkach połączone łańcuszkami są piękne, poza tym pojawia się motyw motyli które uwielbiam na bluzkach:) To wszystko dodaje koszulce takiej starodawności i naprawdę przykuwa wzrok ludzi:)
Koszulka na pewno zajmie jedno z honorowych miejsc w mojej komodzie skarbów:)



Cena w internecie: Nie widziałam niestety takiej samej :(

Cena za którą została kupiona: mama mi zdradziła że za całe 7 zł :)


Pozdrawiam Was serdecznie, lecę czytać wasze blogi a potem biorę się za jakąś dobrą książkę:)
Uściski:*

Do napisania:)

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się nadruk na koszulce jest genialny!
    A może pokażesz jakąś stylizację?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę jakoś niedługo jakaś pokazać:) jak aparat przestanie strajkować;)

      Usuń
  2. świetna jest ta koszulka! nadruk rzeczywiście bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszukujesz same perełki, Serenitko! :) Bluzeczka piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. masz talent do buszowania po mamie :)) Mama ma gust! Sama chętnie w takiej bym pośmigała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładna bluzeczka! ty to masz szczęście i dobre oko na te second handy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda,że moja mama nie ma tak dobrego gustu :D :D
    świetna koszulka! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, Ty narzekasz na upały, a ja na popsutą pogodę. :)
    Świetna bluzka! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość oryginalna ta koszulka, ale podoba mi się :)
    Co do ciuchlandów to też w końcu się wybrać muszę, bo dawno nie byłam! :D

    OdpowiedzUsuń