sobota, 23 czerwca 2012

Notka weekendowa;)

Witam was Kochane w taki piękny dzień:)


Weekend zaczął się świetnie, pogoda jest cudowna, jest po prostu w sam raz:)
Przez 3 dni odbywa się w naszym mieście Jarmark Piotrkowski gdzie prezentowane są wyroby lokalnych rzemieślników, można spróbować naszych lokalnych potraw ale i tych z różnych części Polski. Potrawy prezentowały też miasta partnerskie naszego miasta np: Esslingen z Niemiec:)
Obleciałam setki razy chyba wszystkie stragany i zrobiłam mnóstwo zdjęć:) Nie wiedziałam już gdzie patrzeć, tyle rzeczy przyciągało moją uwagę:) Ale ja już kończę gadać i pokazuje wam małą fotorelacje z dzisiejszego Jarmarku:)


Czyż te jeżyki nie są urocze?:) Słodziutkie:)

Piękna prawda? Podobają mi się takie wyroby rzemieślnicze:)

Miecz, szable i katany:) czyli to co ja i mój chłopak uwielbiamy <3

Uwielbiam ametysty:) mają piękny kolorek:)

Prawda że ciekawe te lampy?:)

Były jeszcze inne klatki ale ta najbardziej mi się spodobała:)

Te bałwanki podbiły moje serce:)

Potrawa lokalna miasta partnerskiego Esslingen:) Pychota:)

Podpłomyki:) Cieszyły się dużą popularnością:)

 Czy te bukieciki nie są śliczne?:) Ten z różyczek najbardziej wpadł mi w oko:)

 Broszka motylek:) Piękna:)

No i na koniec "uskrzydlona" ja;) Zdjęcie znienacka zrobione przez chłopaka jak wracaliśmy do domu ze sklepu i szliśmy w stronę Jarmarku;)


Dzisiaj się trochę nachodziłam więc lecę czytać Wasze blogi i odlatuje odpoczywać ;D
A Wam jak minął dzień?:)

 Pozdrawiam:*

5 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja, ja dziś posprzątałam sobie cały pokój i szafę, hehe :) zapraszam do siebie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. miałam zamiar ją prezentować na blogu:)

      Usuń
  3. Prześliczne te jeżyki i ta biała klatka. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotorelacja jest świetna, a te jeżyki są naprawdę śliczne!:)
    Podoba mi się T-shirt ze skrzydłami!:)

    OdpowiedzUsuń