sobota, 30 czerwca 2012

Pamiątka i nowy bliski memu sercu skarb:)

Witam Was serdecznie moje Kochane:)


Przepraszam że wczoraj nie było notki ale dopadło mnie choróbsko i źle się czułam:( 
Od jakiegoś czasu nie czułam się najlepiej a wczoraj kompletnie mnie rozłożyło:(  
Dziś jest już troszkę lepiej więc dodaje nowy wpis:)


Podobała wam się wcześniejsza sentymentalna notka wiec dzisiaj tez taka będzie:)
Obydwie rzeczy które zaprezentuje są dla mnie bardzo ważne:) 
Jedna jest bardzo starą rodzinną pamiątką a druga to nowa pamiątka której historię napisze przyszłość:)

Pierwsza rzeczą którą chce Wam pokazać jest naszyjnik który mam od babci. 
Naszyjnik został babci  przekazany przez poprzednie pokolenie:) 
Nie jest może on bardzo piękny, wysadzany drogimi kamieniami ale odgrywa dla mnie bardzo ważną rolę. Jest dla mnie jakby namacalnym łącznikiem z przeszłością.
 Gdy go zakładam zastanawiam się co czuły poprzednie właścicielki, jakie miały troski, problemy i radości:)

 A oto ten naszyjnik:



Kolor już trochę zszedł ale naszyjnik w ogóle nie stracił dla mnie na wartości.Zawsze będzie miał swoje miejsce w mojej szkatułce na biżuterie bo niektóre pamiątki są bezcenne:)


A druga rzeczą którą chce Wam zaprezentować jest niedawny prezent od mojego TŻ który dostałam w maju z okazji imienin i 10 miesięcy odkąd jesteśmy razem:)To śliczny pierścionek w którym z miejsca się zakochałam:)





Zdjęłam go tylko żeby zrobić zdjęcie, na co dzień nigdy go nie zdejmuje, z dumą nosze go na palcu:)

Pierścionek jest ze srebra próby 925
Ma 12 cyrkonii które otaczają szafir Swarovskiego:)

Jest prześliczny i bardzo ważny dla mnie:) Zobaczymy czy przyniesie mi szczęście:)


No i to były kolejne skarby z mojej małej kolekcji:)
A wy macie jakaś bardzo bardzo ważna dla siebie rzecz?:)
Piszcie:)


Pozdrawiam Was serdecznie i lecę się kurować oraz nadrabiać zaległości na Waszych blogach:)

11 komentarzy:

  1. Pierścionek ma piękne oczko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrówka Kochana :**** śliczny pierścionek :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik, widać, że ma swoją przeszłość:) Faktycznie są rzeczy bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam takie pamietaki ktore mimo tego ze juz wyblakly starly sie itd sa dla mnie dalej naj;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy :)) Myślałam, że efekt średnio Wam się spodoba, bo ja im dłużej patrze na tą panterkę, tym więcej niedociągnięć zauważam:)) I namawiam do wziecia udziału w moim konkursie, lakiery na pewno się przydadzą:)


    Ale cudny pierścionek! Z okazji 10 miesięcy, a wygląda, jak zaręczyonwy :) Ja z moim chłopakiem jestem już 7 lat i żadnego pierścionka się nie doczekałam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, ponad 7 lat z TŻ i pierścionka ani widu, ani słychu :D

      Piękny kolor oczka w tym pierścionku :)

      Usuń
  6. hej, wysłałam do Ciebie wiadomość na maila:) Odczytaj proszę- to ważne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O anel é lindo :)

    Adoro

    Beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  8. ten naszyjnik jest magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zarówno naszyjnik, jak i pierścionek robią wrażenie :)
    też mam sentyment do niektórych rzeczy,które trzymam w kartonie ;)

    OdpowiedzUsuń