sobota, 16 czerwca 2012

Pasek z serduszkami New Look

Witam serdecznie was wszystkie:)


Dziś taka luźniejsza notka, weekendowa:) Dla mnie ten weekend niestety nie będzie luźniejszy ponieważ w poniedziałek i wtorek mam egzamin zawodowy z hotelarstwa:) Więc w poniedziałek nie wiem czy dodam notkę ale się postaram:) Dajcie mi kopy na szczęście żebym zdała;) 

Dlatego dziś postanowiłam więc nie zaprezentować czegoż z mojej garderoby tylko z kolekcji moich dodatków:)A będzie to czerwony pasek z serduszkami New Look:)




Kupiony w sklepie z brytyjską odzieżą używaną jakieś 3 miesiące temu:)





Kupiony w stanie idealnym, bez żadnych uszkodzeń ani zabrudzeń. Ma fajne zapinanie, mniejsze serduszka wkładamy do większych serduszek:) Jest bardzo wygodny, używam go do tunik które chcę zebrać w pasie:)
Bardzo pasuje do kreacji walentynkowych;)
Wykonany w 100% z elastanu.


(Przepraszam za słaba jakość tego zdjęcia ale metka jest naprawdę malutka i ciężko jej zrobić zdjęcie)


Pasek od razu mi się spodobał ze względu na jego nietypowe zapinanie i fakturę materiału.Brakowało mi takiego paska do czerwonych tunik:)jest naprawdę elegancki i jest jednym z moich ulubionych pasków:)



Cena internecie: 8.00 zł  http://szafa.pl/c9842294-czerwony-pasek-ze-zlota-sprzaczka.html tylko że mój ma srebrną sprzączkę a ten złotą.
Cena za którą go kupiłam: 2.50 zł



Pozdrawiam was serdecznie i dziękuje że jesteście:)Lecę czytać wasze blogi i uczyć się:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pasek, i jeszcze do tego w moim ulubionym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten pasek
    kolor taki uwielbiam żywy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię czerwonego, ale lubię paski na talię :p

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwony- mój ulubiony kolor! :)

    OdpowiedzUsuń