piątek, 15 czerwca 2012

Pikowana torebka Atmosphere

Witam was serdecznie kochane:)


Dziś poprawiła się pogoda ku mojej radości i mogłam ruszyć w miasto, bowiem sprzedawczyni z brytyjskiej odzieży powiedziała mi w środę że dziś ma być dostawa w ich outlecie:)
Niestety nie znalazłam w outlecie nic dla siebie. Rozejrzałam się wiec w dalszej części sklepu
i w dziale spódniczek znalazłam śliczną spódniczkę nude z baskinką:) Niedługo zaprezentuje ja na blogu:)

Rzecz która dziś będzie prezentowana też została kupiona dzisiaj więc to jeszcze ciepła zdobycz;)

A będzie to pikowana torebeczka Atmosphere na paseczku:)



Kupiona w sklepie ze skandynawską odzieżą używaną:)




Torebka kupiona w stanie bardzo dobrym, miała tylko małe zadrapanie które zatuszowałam bo było bardzo malutkie:)Nie była w ogóle przybrudzona.
Otwierana na ekspres, z czarnym wnętrzem. Ma w środku jeszcze małą kieszonkę. Jest o wiele bardziej pojemna niż prezentowana wcześniej torebka River Island. Będę mogła zabrać ze sobą więcej rzeczy niż dotychczas:) Dlatego że ma paseczek jest bardzo wygodna w użytkowaniu:)



Przy kupnie miała jeszcze ten plastikowy drucik na którym trzyma się metka:) tzn ze najprawdopodobniej jest nowa a zadrapała się przy transporcie:)
Jestem ciekawa jak będzie mi się ją nosić:) Jest częściowo czarna dlatego będzie pasować do innych czarnych elementów stroju:)
Jeszcze raz polecam tego typu torebki:)


Cena w internecie: Nie widziałam drugiej takiej ale na aukcjach jest pełno tych torebek a nawet ładniejsze są:)
Cena za która ją kupiłam: 6 zł


Dziękuje za wszystkie komentarze:)Wasza opinia wiele dla mnie znaczy:)
Pozdrawiam cieplutko:)

9 komentarzy:

  1. ale cudeńko :) uwielbiam takie pikowane skarby ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torebka, myślę, że do wszystkiego będzie pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebcia mam podobną;)
    http://maita96diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh dziękuje:D jak Polacy strzelili gola, to mój tato się prawie popłakał ze szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ile czasu ja na taką polowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna ! I cena też cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejciu jest śliczna !
    Mma podobną tylko całą czarną

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka:) Uwielbiam takie! :) a cena rewelacyjna, udał się zakup :D

    OdpowiedzUsuń