czwartek, 7 czerwca 2012

Pikowana torebka River Island

Witam wszystkich:)

Dzisiaj chce zaprezentować coś innego niż zazwyczaj,w końcu w second handzie można znaleźć nie tylko ubrania:)A będzie to biała,pikowana torebka na paseczku River Island.


Kupiona została w tym samym sklepie co tunika i spódniczka:)To niedawna zdobycz,sprzed 2 tygodni:)


Torebka została kupiona w stanie bardzo dobrym,była tylko na wierzchu lekko przybrudzona:)Oczywiście dało się to zmyć:)Ma fajne przekręcane otwieranie i śliczne wnętrze w czarne kropeczki:)
Nie była w żaden sposób uszkodzona.Mimo swoich małych rozmiarów mieści to co zawsze biorę ze sobą wychodząc czyli portfelik, klucze, komórkę, chusteczki i błyszczyk:)
Jest bardzo wygodna na wypady na miasto,miła odmiana od ciągle spadających z ramienia torebek:)


Od kiedy ją kupiłam ciągle nosze ze sobą,jest praktyczna,wygodna i przede wszystkim uniwersalna jak dla mnie.zawsze pasuje do mojego stroju:)
Bardzo polecam tego typu torebki:)


Cena w internecie: Przykro mi nie znalazłam drugiej takiej...:(
Cena za którą ją kupiłam: 7.50 zł


Pozdrawiam:)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam takie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczna klasyczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dlatego uwielbiam chodzić do SH :D! Super torebka, mnie się jeszcze nie zdarzyło coś fajnego znaleźć prócz jakiś ciuszków:);)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie !:))

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, patrząc na tą zdobycz.. może i ja się przekonam do SH? czemu nie.. pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się wybrać do sh:)można znaleźć wręcz unikaty:)

      Usuń
  5. ja jestem zapaloną fanką sh i przeważnie tylko tam kupuję,to istna skarbnica...
    kochana zapraszam Cię do siebie,wszak mamy wspólne hobby,obejrzysz sobie moje zdobycze z sh,

    http://smallblackdress.blogspot.com/

    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka! Lubię czasami pobuszować po sh! Dodaję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale super! :) Właśnie nigdy w second handach nie udało mi się znaleźć torebki, zawsze były zniszczone, albo mi się nie podobały. Świetną torebeczkę "wygrzebałaś"! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest. Szkoda że u mnie w mieście nie ma "ciucholandów" z takimi fajnymi rzeczami. Są malutkie i można w nich znaleźć tylko ubrania dla kobiet po 60. Tylko od czasu do czasu zdarza się coś ładnego. Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również jestem zakupocholiczką, więc dodoaję blog do obserwowanych ! :) Dobrze znaleźc w seicie drugą taką osobę, która jest w stanie wiele wydać pieniędzy na ciuchy. A ciucholandy wprost uwielbiam ! Nie wiem jak można do nich nie chodzić.
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: www.elsewherexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń