środa, 20 czerwca 2012

Różowa tunika Dark Muse

Witam Was kochane w taki piękny dzień:)


Jak pisałam w poprzednim poście mam dziś świetny humorek:) Niestety na zakupach nic nie znalazłam,a jak coś było to za małe, ale myślę że w przyszłym tygodniu znajdę coś dla siebie:)

Ale już się nie rozgaduje:) Dziś chce wam zaprezentować moja różowa tuniczkę Dark Muse:)




Kupiona w sklepie z brytyjską odzieżą jakieś 2-3 miesiące temu.




Kupiona w stanie idealnym, bez żadnych zabrudzeń czy uszkodzeń. Wszystkie diamenciki i inne aplikacje trzymają się całkowicie, nic nie odpadło. Jej kolor to intensywno różowy, zdjęcia zmieniają kolor.
Wykonana w 100 % z bawełny




Jest to jedna z moich ulubionych rzeczy,przede wszystkim bardzo wygodna. Nietypowy nadruk od razu przypadł mi do gustu:)No i oczywiście kolor:)


Cena w internecie: Nie znalazłam ale kiedyś mignęła mi się angielska strona sklepu z alternatywna odzieżą także tej marki.
Cena za którą ja kupiłam: 4.00zł:)


Pozdrawiam Was i dziękuje że czytacie te moje wypociny:) Nie byłoby tego bloga bez Was dziewczyny:)

8 komentarzy:

  1. Co prawda za różem osobiście nie przepadam, ale ta bluzeczka podoba mi się !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest bardzo fajna!
    I dziękuje za milutkie słowa :**

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciu wygląda trochę jakby była pomarańczowa,ale ma fajny krój i ciekawy nadruk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzeczka! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten motyw:) Rzucający się w oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się i do tego ta cena ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń