wtorek, 5 czerwca 2012

Spódniczka z koronką Atmosphere

Witam serdecznie:)
Kolejnym moim znaleziskiem które chcę zaprezentować jest spódniczka Atmosphere przecudnej urody:)To trochę starsze znalezisko jednak nie mniej ważne dla mnie:)Ma kolor pudrowego różu(zdjęcia mogą trochę zmieniać kolor) a każda z jej trzech falbanek jest obszyta czarną koronką z motywem kwiatowym.
 

Kupiona w tym samym sklepie do którego zostałam wepchnięta(patrz poprzednia notka):)Ktoś przełożył ja stoisko z torebkami,widocznie rozmyślił się co do zakupu:)



Spódniczka w dniu zakupu była w stanie bardzo dobrym,nie mogę powiedzieć idealnym ponieważ parę nitek było wyciągniętych, ale były praktycznie niewidoczne i nie przeszkadzały w użytkowaniu, poradziłam sobie z nimi szybko:)
Spódniczka nie była niczym poplamiona ani zmechacona,nie było żadnych rozdarć ani dziur.Wykonana w 100% z nylonu.


Spódniczka ma rozmiar M,przynajmniej tak jest na metce ale ma bardzo rozciągliwą gumę w pasie więc myślę ze byłaby też dobra na L.
Spódniczka ta jest bardzo dziewczęca i delikatna,cały czas szukam góry pasującej do niej.Może Wy macie jakieś propozycje?:)Piszcie w komentarzach:)


Cena w internecie: na jednej ze stron spotkałam się z identyczną za 40 zł
Cena za którą ją kupiłam: 6 zł:)


5 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedzenie bloga :) Ja uwielbiam oglądać ciuchy!
    Dołączam do Obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy wspólne zainteresowania:)
    Dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta spodniczka:)
    widziałam chyba podobną ;)

    dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam do obserwowanych i życzę powodzeniu w dalszym prowadzeniu bloga! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka! już się dodaję do obserwowanych :) miło że ktoś z okolic mnie znalazł :D

    OdpowiedzUsuń