poniedziałek, 11 czerwca 2012

Szara bluzeczka Tally Weijl

Witam was wszystkich serdecznie:)


Wczoraj porządnie odpoczęłam i dziś jestem gotowa do działania:) Dzisiaj miałam dylemat co umieścić w notce, sporo rzeczy miałam do wyboru aż w końcu zdecydowałam się na jedną z bluzek:) Mimo że mam ją od dość dawna, nie znudziła mi się, ciągle mi się podoba i ciągle ją chce nosić:) To szara bluzeczka Tally Weijl:)




Uwielbiam ją:) Kupiona została w sklepie z brytyjską odzieżą używaną:) Jak już wspomniałam mam ją od dawna, nawet nie pamiętam kiedy została kupiona, pamiętam tylko gdzie:)



Kupiona została w stanie idealnym:) po bokach są jeszcze sznureczki które lekko wiąże się tyłu:)
Góra obszyta jest srebrnymi cekinami:)
Nie była w żaden sposób uszkodzona, nie miała żadnych plam:)
Wszystkie cekiny były i są na swoim miejscu:)
Wykonana z wiskozy i elastanu, materiał jest przyjemny w dotyku, taki mięciutki:)




Można nosić ją wszędzie:) I na imprezę i na miasto:)
Jedyną wada tej bluzeczki może być to że przez te otwory pod cekinami widać trochę kolor stanika, wiec bardzo jaskrawy do tej bluzki się raczej nie nadaje, ja nosze ciemnoniebieski albo kremowy. Ale i tak strojna góra odwraca uwagę:) Mimo tego tej bluzki nigdy bym nie oddała:)


Cena w internecie: 12 zł ale sprzedawana bluzka ma urwane ramiączko które trzeba przyszyć.
Cena za którą ja kupiłam: 4.00 zł


Dziękuje wam za wszystkie komentarze:) To dla mnie bardzo ważne:)
Lece czytać wasze blogi:)
Pozdrowienia:* 

8 komentarzy:

  1. Ja widzę tą bluzeczkę w połączeniu z leginsami:) śliczna ta bluzeczka jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam sh, sama radość jak się coś kupi za pare groszy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie perełki Ty pokazujesz, u mnie nic takiego nie dostanę, chociażbym stała od 6 rano pod sh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie o 9 rano w środę otwierają,żeby być z przodu muszę być kolo 8.żeby stać przy drzwiach trzeba być kolo 7.wiec zbieram się rano i pędzę:D

      tak w ogóle właśnie moja mama przyszła z paczka ubrań z sh dla mnie:)strasznie się ciesze:)
      rzeczy po prostu cudne tam są:)

      Usuń
  4. śliczne cekiny, swietna bluzka i za jaką cene:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna bluzeczka! u mnie w mieście jest sh z świetnymi ciuchami (marynarka i spodnie, które mam na sobie w najnowszym poście właśnie tam kupiłam) otwierają go o 8 rano, we wtorki zawsze nowy towar- przed 7 już jest kolejka pod drzwiami :D

    OdpowiedzUsuń