czwartek, 21 czerwca 2012

Szara bokserka Be Beau

Witam was Kochane w kolejny gorący dzień:)


Na początku małe powiadomienie, otóż jakiś czas temu wziełam udział w konkursie organizowanym przez SmallBlackDress:) Nagrodą była biżuteria. Ja jestem takim pechowcem że chociaż bym chciała to nigdy nic nie wygram a tu nagle dostaje maila z powiadomieniem o wygranej tej pięknej biżuterii:) Może zły los się w końcu ode mnie odwrócił?;) W każdym razie bardzo dziękuje i ogromnie się cieszę:) 


A wracając do głównego tematu notki:) Dziś chciałabym wam zaprezentować moją szarą bokserkę Be Beau:)




Kupiona w sklepie z brytyjską odzieżą używaną jakieś 4 miesiące temu.




Kupiona w stanie idealnym bez żadnych uszkodzeń czy plam:) Była trochę za duża ale jeśli wie jak się zwęzić rzecz i ma się mamę krawcową to wszystko jest prostsze;) Przedłużony dół na bokach nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, na ciele przez to bokserka wygląda lepiej:) Jest bardzo wygodna i nie opina się. Bokserka przeżyła już trochę prań a mimo tego nadruk w ogóle się nie starł:)




 Uwielbiam takie motywy na bluzkach, nigdy mi nie dość takich właśnie rzeczy:)
Nadruk od razu mi się spodobał;) Bluzeczka w sam raz dla Idealnej Księżniczki;))
Jest tu taka?:)



Cena w internecie:Nie spotkałam się z taką samą:(
Cena za którą ją kupiłam: 3.60 zł


Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego dnia:)

Ja lecę się jakoś ochłodzić i czytać Wasze blogi:)

10 komentarzy:

  1. Bluzeczka ma fajny motyw i krój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój tej bokserki podoba mi się.
    Bokserka będzie się fajnie komponowała z leginsami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka, gratuluje wygranej.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie bluzki fajnie wyglądają do getrów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranej - do mnie też ostatnio się los uśmiechnął :) a koszulka będzie świetna na lato! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bokserki, mogłabym je non stop kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje bardzo :) !Rowniez dodaje :)!

    OdpowiedzUsuń