wtorek, 12 czerwca 2012

Torebka gorset

Witam serdecznie kochane:)

Dziś byłam trochę na mieście i przetrzepałam trochę ciucholandów;) w sklepie z odzieżą brytyjską była fajna sukienka Atmosphere, próbowałam się w nią wcisnąć jednak mój tyłek miał chyba inne zdanie na temat tej sukienki ponieważ nie chciał w nią wejść;) Potem spojrzałam na metkę no i zobaczyłam że to rozmiar 36...no to się nie dziwię czemu nie weszłam w nią ale mogę z czystym sumieniem powiedzieć ze próbowałam;)

taka sama była jak na tej stronie:)

Ja się tu rozgaduje a mam rzecz do zaprezentowania;) miał być koniec z torebkami(na razie) ale nie mogłam się powstrzymać;)Tak oto mam przyjemność zaprezentować moja torebkę gorset nieznanej marki ponieważ nie ma żadnej metki.



Torebka kupiona została w małym sh:) Znaleziona przez przypadek, dzień przed znalezieniem jej przeglądałam w internecie zdjęcia tych torebek a tu następnego dnia proszę bardzo, taka jaka chciałam mieć;) przypadek?;)
To znalezisko sprzed 2 miesięcy:)




Kupiona w stanie bardzo dobrym,wewnątrz była tylko trochę przybrudzona,
 To solidna i pojemna torebka, aż sama się zdziwiłam ile się w niej mieści:)U góry obszyta czarną koronka oraz ma z tyłu sznurowanie jak taki prawdziwy gorset;)
Nie była uszkodzona:)Na żywo wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu:)



Przy pierwszym wyjściu z nią wzbudziła niemałą sensacje;)
Często jej używam, naprawdę zwraca na siebie uwagę:) Tego typu torebki są nietypowe a ja lubię takie rzeczy:) Ta torebka może wzbudzać śmiech ale nosząc ją nie czuje jakbym robiła z siebie widowisko, wręcz przeciwnie, czuje się bardzo dobrze, a ludzie gadali gadają i gadać będą:)Więc nie przejmuje się i chodzę tak jak mi się podoba:)Grunt to mieć do siebie dystans:)
Mam do tej torebki fajną parę szortów w kratkę, do tego t shirt i komplet gotowy:)
Gorąco polecam te torebki:)

A wy jak sądzicie?Podoba się wam?:)Piszcie:)


Cena w internecie: Takiej samej nie znalazłam ale takie torebki chodzą nawet od 15 zł w górę.
Cena za którą ją kupiłam: 3.50zł;)


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wszystkim miłego dnia:)

7 komentarzy:

  1. Ja bym się w takiej torebce chyba nie czuła dobrze. Ale nie mówię że jest brzydka ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka fajna akurat mój rozmiar;)))

    a co do torebki to fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przy dobrej stylizacji moze ciekawie wyglądać =)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio nie weszłam w boskie spodenki, niestety. Ciekawa ta torebeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Kochana znajdziesz milion ładniejszych sukieneczek jeszcze :) ta akurat nie była Ci pisana... rozmiar 36 ?? Mogę pomarzyć hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważna ta torebka, można powiedzieć, że z jajem:D:D I like it :D

    OdpowiedzUsuń