poniedziałek, 4 czerwca 2012

Tunika H&M oversize

Witam wszystkich:)

Moje notki rozpoczynam od mojego najnowszego znaleziska,dokładnie sprzed 5 dni:)Jest nim tak jak w tytule wątka Tunika firmy H&M oversize,z metki rozmiar M.w kolorze delikatnie kremowym z poziomymi złotymi cekinowymi paskami.A oto i ona:

 
 
Kupiona została w sklepie do którego zostałam wręcz wrzucona przez falę ludzi stojących z tyłu;)Był to dzień dostawy,ale nie spodziewałam się takich tłumów,ludzie chcieli się wręcz pozabijać a przecież to tylko ubrania:)Spotkaliście się z takimi przypadkami?:)
Całkowicie rozbroił mnie starszy pan który mimo wieku dał susa do sklepu i zaczął chwytać damskie topy:)a wracając do tuniki...



Tunika jest w stanie idealnym,bez żadnych plam,wyciągniętych nitek,żadne cekiny nie poodpadały i nie ma żadnych zmechaceń.Wykonana z przyjemnego w dotyku,rozciągliwego materiału który nie podrażni skóry.



Jedynym problemem jest to że jest to oversize dlatego wisi na mnie jak na kiju od miotły;)Jednak mam pomysł jak ją delikatnie,bez większej interwencji w oryginalne szwy przerobić na wersje trochę szczuplejszą:)


Myślę że tunika ta nadawać się będzie zarówno na imprezę jak i na wyjście na miasto z przyjaciółmi:)Może kiedyś wrzucę zdjęcia ze stylizacja z ta tuniką w roli głównej:)


Cena w internecie: 35-45 zł
Cena za która ja kupiłam: 8,50zł :)




3 komentarze:

  1. uwielbiam ciuchy z H&M i jestem w stanie wydać fortunę na te ciuchy, nie tylko z secondhandu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh tylko 8,50???!!!
    jejuniu, ja też tak chcę, a taką bluzkę chętnie bym założyła:)

    OdpowiedzUsuń