poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wężowy portfelik Atmosphere:)

Witam Was Kochane:)

Chyba wykrakałam z tą nudną pogodą bo dziś jest nawet ładnie ale wiatr strasznie wieje:)
Byłam dziś na zakupach, kupiłam trochę rzeczy, w tym buty. Mam trochę do nich wątpliwości bo nie wiem czy nie będą mi spadać z nóg :)ale nie mogłam się powstrzymać i kupiłam je:)
Ale dziś nie o tym:)

Chciałabym wam dzisiaj zaprezentować rzecz kupioną dzisiaj, w dniu dostawy a mianowicie portfelik Atmosphere w wężowy wzór:)




Kupiony w sklepie z brytyjską odzieżą używaną:)




Kupiony w stanie idealnym bez żadnych zadrapań czy uszkodzeń. Jest nowy, odcięłam drucik od metki. Zamykany na zatrzask w którym zamiast normalnych kuleczek są diamenciki:)
Na fotce z moim kalendarzykiem z Cosmopolitan, pomyślałam że będzie do niego pasował, bo obie te rzeczy noszę zazwyczaj w torebce:)




Nigdy nie przepadałam za wzorem ala skóra węża ale jakoś spodobał mi się ten portfelik:) Jest wygodny w użytkowaniu, poręczny. Z zatrzaskiem nie siłuje się pół godziny ( a z innymi portfelami czasami mi się to zdarzało) tylko łatwo i bez dużego nacisku się otwiera. Myślę że zaprzyjaźnię się z tym portfelikiem na dłuższy czas:)



Cena w internecie: Nie widziałam :(
Cena za którą go kupiłam: 4.00 zł



Lecę czytać Wasze blogi:)
Pozdrawiam Was serdecznie i Życzę miłego dnia:)

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze zobaczymy niedlugo buty:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny portfelik wygląda na niezniszczony:)
    Też dzisiaj byłam w sklepie z używaną odzieżą i upolowałam parę rzeczy i zapraszam na notkę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zakup, ja jakoś nigdy nic nie umiem znaleźć w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten portfel, gratuluję zakupu, czasami można trafić na perełkę w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosowałam jedynie to mleczko do oczu i strasznie mi je podrażniło :(( dlatego też przerzuciłam się na dwufazówkę z Deli ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze 4 zł ... ja to nie mam nigdy szczescia do takich perełek:(

    OdpowiedzUsuń