środa, 20 czerwca 2012

Powrót w chwale;)

Witam was kochane:)
Nie mogłam czekać do nowej notki wiec piszę już teraz:) Właśnie wróciłam z egzaminu:) o 8 rano pełna najczarniejszych myśli poszłam na skaza...znaczy na egzamin:) myślałam że moje życie się kończy;)  zresztą nie tylko ja, zwinięte w pozycji płodowej koleżanki tępo patrzyły w przestrzeń albo w kartki z zadaniami. Ja wziełam tylko niezbędnik czyli dowód, kalkulator, ołówek, linijkę, gumkę
i czarne długopisy. Nie brałam nic do nauki ponieważ po wczorajszej sesji zakuwania dymiło mi się prawie z uszu:) Po wejściu na sale zaczęła się standardowa a gadka o instrukcji a gdy nadszedł moment rozdzierania pieczęci na arkuszu nie tylko ja byłam przerażona, wiele osób patrzyło na arkusz jakby bało się że zaraz coś z niego wyskoczy:) wstrzymałam oddech i przedarłam pieczecie, a gdy przewróciłam kartkę myślałam że blask bijący z czarnych liter sprawi że polecę do tyłu razem z krzesłem:) Otóż na egzaminie trzeba było opracować obsługę w hotelu gościa indywidualnego.
A to najłatwiejszy typ gości. modliłam się wręcz o niego a tu proszę:) chyba muszę jakiś paciorek w podziękowaniu zmówić:) Miałam ochotę ucałować kartkę ale nie chciałam robić z siebie wariatki:) po 3.5 godzinach intensywnego pisania prawa ręka okropnie mnie boli, wszystkie żyły mi chyba na niej teraz widać z wysiłku:) Ze szkoły wyfrunęłam jak na skrzydełkach, świat wydawał się piękniejszy a nawet mijany Pan Stopek na przejściu dla pieszych wydał mi się jakiś tak barwniejszy i weselszy:) Dzisiaj chyba już nic nie zepsuje mi tego cudownego humoru:) Mam ochotę z radości założyć spódniczkę z trawy i tańczyć taniec hula;)



Dziś notka będzie:) tak jak obiecałam:) ale idę teraz trochę rozładować ten entuzjazm i radość na zakupach:) 



Pozdrawiam was serdecznie i do napisania;

5 komentarzy:

  1. A co ciekawego studiujesz, jeśli można wiedzieć? :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie studiuje:) właśnie ukończyłam technikum Menadżersko-Usługowe na kierunku hotelarstwo:) i dziś był egzamin na technika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to gratuluje kochana! pewnie będziesz miala 100% :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje, jak miło gdy ktos jest szczesiwy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje kochana ;***

    OdpowiedzUsuń