niedziela, 8 lipca 2012

Biżuteryjnie - Komplet Gliter:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Dzisiaj będzie biżuteryjnie:) 
Pokaże Wam komplet który kupiłam na wyprzedaży w Gliterze parę miesięcy temu. 
Tego samego dnia kupiłam Wężowy Pierścień Mocy opisany 2 notki temu:)

Oto i on:)
Na początku naszyjnik:)





Jeszcze nie odpakowany bo nie miałam okazji go założyć:) Leży w kuferku i czeka na swoja kolej:)
Pięknie mieni się w słońcu:)
Urzekła mnie w nim ta gra kolorów:) 
To jak płynnie jeden kolor łączy się z drugim nie gryząc się przy okazji:)


Dlatego tez musiałam mieć też kolczyki jak je tylko zobaczyłam:)


 Robiąc to zdjęcie przypadkiem włączył mi się flesz:) 
Miałam go nie dodawać, ale tak pięknie na nim błyszczą że musiałam wstawić:)





Też jeszcze nie używane, ale muszę to zmienić:)


A tutaj zdjęcie całego kompleciku:)




Zakupu nie żałuje mimo że nie używałam ich jeszcze:)
Gdybym miała wybór to kupiłabym je jeszcze raz:)


Kolczyki kosztowały normalnie 24.90 zł a naszyjnik 29.90 zł.
Na wyprzedaży kupiłam cały komplet za 20 zł:)

Żal by było nie skorzystać z takiej okazji, prawda?:)


Lecę czytać Wasze blogi a potem położyć się na łóżeczku i wypoczywać:) Oczywiście przy włączonym wiatraku;)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za wszystkie komentarze:)

8 komentarzy:

  1. jak ja lubię takie świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik :) Ja niestety takich wielkich kolczyków nie nosze :(



    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten komplecik, faktycznie fantastycznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna biżuteria, uwielbiam taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny naszyjnik :)) Będzie pasował do wielu rzeczy :)) Kolczyki zresztą też :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń