środa, 25 lipca 2012

Biżuteryjnie - Naszyjnik Gliter:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Jak już wspomniałam w poprzednim poście czuję się trochę lepiej, jednak dzisiejszego dnia znowu zawędrowałam do lekarza. Dlaczego? Otóż co wieczór dostaje jakiegoś dziwnego ataku łaskotania w krtani przez co dusi mnie kaszel. Okazało się że to alergiczne, pięknie po prostu, jak nie urok to przemarsz wojsk;))


Dzisiaj była tez dostawa w moim ulubionym sklepie i wracając do domu upolowałam śliczną różową pikowaną torebeczkę na paseczku. Pokaże ja w którymś z następnych postów.
Ale wracam już do tematu:)

Dziś będzie notka z cyklu Biżuteryjnie:) Chciałabym Wam pokazać mój naszyjnik z Glitera kupiony na tej samej wyprzedaży co już opisana w notkach z tego cyklu biżuteria:)
Tak, obkupiłam się trochę wtedy;))
I to jeszcze nie koniec;))


 Spodobał mi się ponieważ kolorkiem przypomina kolor ametystu, jednego z moich ulubionych kamieni półszlachetnych:)


 Jest leciutki, to bardzo dobrze bo nie lubię jak coś ciężkiego wisi mi u szyi:)




Zdjęcie z fleszem:)
Nie mogłam się powstrzymać:)
W naturalnym świetle migocze jeszcze piękniej:)




 Jeszcze z metką, nie nosiłam go, tylko przymierzałam:)
Nadal czeka na swoją premierę:)



Na zdjęciu pokazana jest cena przed wyprzedażą. Sporo, prawda?
Ja zapłaciłam tylko 10.00 zł. Tak jak za bransoletkę.
Niech żyją wyprzedaże! ;))



Lecę na Wasze blogi poczytać co tam u Was słychać:)
Pozdrowionka:*

7 komentarzy:

  1. no Ty to trafiasz na te wyprzedaże! muszę do Focusa się znowu wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze to faktycznie sporo przeceniona ! :) Udało Ci sie trafić na świetną okazje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny jest!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i cena faktycznie zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam ametysty <3 naszyjnik cudowny no i jaka cena ! gratuluję !

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny naszyjnik, ale 64 zł bym za niego nie dała ;) fajnie, że tak polujesz na te wyprzedaże, warto dla takich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hihih no Ty to potrafisz szperać na wyprzedazach... :)))

    OdpowiedzUsuń