poniedziałek, 9 lipca 2012

Bluzeczka z cekinami Denim Co

Witam Was Kochane:)


Dzisiaj wracam z notką ubraniową:) Dawno takiej nie było, muszę nadrobić zaległości:)
No ale nie przeciągam już:)
Chciałabym Wam zaprezentować moją białą bluzeczkę z cekinami Denim Co:)




 Kupiona w sklepie ze skandynawską odzieżą używaną miesiąc temu.



 W stanie bardzo dobrym. Bez plam, uszkodzeń.
Tylko w środku wisiało parę nitek, nic wielkiego.
Wszystkie cekiny są na swoich miejscach. 
Po praniu nadruk nadal jest taki jaki był:)
 Materiał miły w dotyku. Wykonana w 100% z bawełny:)
  


Nadruk jest nietypowy nie sądzicie?:)
Tak mi się kojarzy z kamizelką marynarza;) Bluzeczka jest ciekawa i ma w sobie to coś:)
Niestety jeszcze jej nie zakładałam i już chyba nie założę bo to rozmiar 36 i po przymierzeniu okazała się za krótka:(
Nie wiem teraz co z nią zrobić:)
Jednak nie żałuje zakupu:)


Cena w internecie: Nie spotkałam się:(
Cena za którą ją kupiłam: 4.00 zł


PS: O czym chciałybyście przeczytać w następnej notce? :


O Wodzie termalnej Vichy, Hydro -kremie Synergen, Ogórkowym mleczku do demakijażu Ziaji czy Tuszu do rzęs Rimmel Scandaleyes?:)


Wybór należy do Was:)


Serdecznie pozdrawiam i lecę na Wasze blogi:)

6 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! a w następnej notce chętnie poczytam o tuszu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka fajna :) a ja chcę poczytać o hydro-kremie :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą w 100%. Trąbienie o niej w mediach było uciążliwe.
    Może kiedyś sięgnę po klasyki. Teraz staram się skupiać na dopracowywaniu szablonu, widgetów co opisałem w najnowszym poście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki wyszukujesz, chętnie przeczytam o tuszu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to co, że jest krótka ubierz do niej spódnicę z wysokim stanem, albo jakąś na szerokiej gumie i będzie fajnie!! :) No albo jakieś wysokie szorty!! :) Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń