czwartek, 26 lipca 2012

Ciemnoróżowa pikowana torebka New Look

Witam Was gorąco dziewczyny:)


Jak już wspomniałam w  poprzednim poście miałam pokazać Wam moja nową zdobycz. 
Zdecydowałam że to będzie dzisiaj:)
Jestem już chyba uzależniona od takich torebek ale nic na to nie poradzę:)
Uwielbiam je bo są takie wygodne w użytkowaniu:)
Gdy w środę czekałam na otwarcie sklepu stałam wpatrując się w nią bo leżała tuż przy wejściu na ladzie.
Gdy tylko otworzyły się drzwi chwyciłam za torebkę i już nie puściłam:)


No ale już kończę gadać:)
Mam przyjemność zaprezentować Wam moją nową zdobycz - ciemnoróżową pikowaną torebkę firmy New Look:)

Jest koloru ciemnoróżowego, zdjęcia zmieniają kolor

Kupiona w sklepie ze skandynawską odzieżą używaną:)



 Kupiona w stanie bardzo dobrym, na zapinaniu jest lekko przetarta ale ja zawsze "odnawiam" te rzeczy które tego potrzebują. Złoty lakier w sprayu i sprawa załatwiona:)
Nie była przybrudzona.
Wnętrze również jest różowe. Ma w środku jeszcze małą kieszonkę. 
Jest równie pojemna co torebka Atmosphere prezentowana wcześniej.
Dzięki temu że łańcuszek owija paseczek trochę niżej jest bardziej komfortowa w użytkowaniu, nie wpija się w ramię gdy jest troszkę cięższa:)




Mam już biała i biało - czarna pikowaną torebkę ale zawsze chciałam mieć pikowaną torebkę
w takim kolorze:)
Jest śliczna i bardzo mi się podoba:)
Będzie na pewno wyróżniającym się elementem w całej stylizacji:)
Kolejny raz polecam tego typu torebki:)


Cena w internecie: Najtańszą tego typu torebkę widziałam chyba za 12 zł ale ceny się wahają bo jest dużo modeli takich torebek.
Cena za która ja kupiłam: 7.00 zł


P.S: W przyszłym miesiącu chce zainwestować w aparat żeby móc robić lepsze zdjęcia i wreszcie pokazywać się Wam w moich stylizacjach:)
Z drugiej strony nie chce Was straszyć moją facjatą;)))
Zobaczymy jak to będzie:)


Lecę oblukać co tam u Was na blogach słychać:)
Pozdrawiam:*:*
Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Za 7zł to wręcz trzeba brać!:) takiego intensywnego różu nie lubię, ale jako dodatek to może wyglądać całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam:) ja nie potrafie sobie znaleźć w second hanzie żadnej fajnej torebki:/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna tez uwielbiam pikowane torebusie;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio sobie kupiłam kopertówkę w takim kolorze, ale jeszcze nie miałam okazji, żeby się z nią pokazać ;p w sumie trochę o niej zapomniałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zdobyczy!:)śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Wybacz za ten spam, ale pisze do Ciebie, bo obserwowalas moj blog konsumpcyjny.blogspot.com. Wlasnie zmienilam adres bloga na tusenskonaa.blogspot.com i mam nadzieje, ze znowu moge na Ciebie liczyc! :) Oczywiscie dodaje do obserwowanych Twoj blog. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. 7,00 zł o jejku ! Nie byłam przekona na poczatku oglądajac zdj do tej torebki, bo na pewno bdz ją dośc cieżko umiesćić w jakiejś stylizacji, ale za taka cene, to sie nie ma co nawet zastanawiać ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. cute bag :D ps: I follow you back :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry łup :D Akurat neony są teraz modne, więc w sam raz trafiłaś. Całkiem fajna torebeczka i do tego w rewelacyjnej cenie :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania jest 50$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor torebki jest swietny :) czekam na stylizacje z nia. / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypominam,że trzeba obserwować mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za 7 zł i w dodatku neonkowy kolor? ;)
    Szczęściara!

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jakby była czerwona to mój ideał którego właśnie szukam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję bo też mam zapędy na zakupoholiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanka wielkich toreb... jednak takich malych tez mam duzo w szafie.. ta jest slodka i sliczna... :)))

    OdpowiedzUsuń