czwartek, 12 lipca 2012

Kilka słow wyjaśnienia i nowa zdobycz;)

Witam Was Kochane:)


Chciałabym na wstępie przeprosić za brak notki wczoraj ale ostatnio żyję na wysokich obrotach.
Otóż z całej Polski zjeżdża mi się rodzina bo w ta sobotę odbędzie się nasz zjazd rodzinny:)
Zorganizowany jest on przez moja ciocię .Wszystko będzie miało miejsce na sali, będzie zespół, góra jedzenia, tańce czyli zabawa do białego rana:)

Dlatego tez ostatnio jestem zajęta bo jeżdżę na salę pomagać w przygotowaniach.Wczoraj wróciłam późno i jutro znów jadę.

Z tego właśnie powodu notka nie pojawi się jutro ani w sobotę.
Ale jak odeśpię to w niedzielę wszystko nadrobię:)
Postaram się porobić zdjęcia mojej kreacji która przygotowałam na zjazd:)
Mam nadzieje że wam się spodoba:)

Oczywiście na imprezę wybieram się z moim TŻ:)
Musi poznać rodzinkę jeśli kiedyś chce w niej być;))


A teraz o mojej ostatniej zdobyczy:)

Uwielbiam zaglądać do sklepików "Wszystko po..."
Można znależć świetne rzeczy do domu:)
W jednym z nich miłe panie wystawiają też kosmetyki:)
Miały rewelacyjne kremy do rąk a ostatnio wyczaiłam to:)


Od razu porwałam ją z półki:) Zawsze używałam kremów do depilacji, nigdy pianki więc z ciekawości się skusiłam:) zobaczę jak będzie sie sprawować:)
Kupiona za śmieszną cenę: 3zł;)



Lecę nadrabiać zaległości na Waszych blogach:)
Pozdrawiam:)
Do napisania:*

6 komentarzy:

  1. udanego zjazdu rodzinnego :)) w mojej rodzicie organizowany jest taki ogólnopolski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo fajna impreza przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zjazdy rodzinne, rozumiem.. ;)
    Piankę faktycznie udało Ci się upolować, też lubię tego typu sklepy, można w nich znaleźć różne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjazd rodzinny.. nigdy w czymś takim nie uczestniczyłam... z opisu wygląda jak wesele tylko bez pary młodej hehe :) fajna sprawa :))) miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi żadne pianki nie pomagają, po prostu nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianki są rewelacyjne !
    Używałam takiej z joanny i bylam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń