piątek, 6 lipca 2012

Moja Wishlista:) Nowe rzeczy:)

Witam Was Kochane:)



 
Kolejna aktualka mojej Wishlisty:)
Dodaje kilka nowych rzeczy:)
Z listy znikaja sneakersy - już upolowane:)
Na rzeczy które zostają na liście wciąż poluje:)


1.Spódnica Japan Style

Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. 
Podobno kiedyś była dostępna na allegro ale teraz nigdzie nie mogę jej znaleźć:(



2. Naszyjnik Empress Eugenie's Blue Heart Diamond

Naszyjnik angielskiej firmy Alchemy Gothic wykonany z pewteru. Jestem nim oczarowana, ma w sobie taką...arystokratyczność:)



3. Topo - gorset Topshop

Za gorsetami ogólnie nie przepadam ale za takim rozwiązaniem jestem jak najbardziej za:)
Fantastyczny ciuszek:) 





4. Skórzane spodnie


Zawsze chciałam takie mieć:)
Na fotce - skórzane spodnie Stradivarius:)



5. Sukienka Topshop

 Piękna:)
Zachwyciła mnie swoją delikatnością:)


 zdjęcie pochodzi ze strony faslook.pl


6. Stanik z ćwiekami

Taki, lub z ćwiekami - piramidkami:)
 Boski:)

 zdjęcie pochodzi ze strony kocham.to


I na razie to wszystko:)
Jeśli coś mi wpadnie w oko,dodam:)
Jakbyście spotkały się z którąś z wyżej wymienionych rzeczy to dajcie znać:) będę wdzięczna:)


A co jest w waszej wishliscie?)


Pozdrawiam i Życzę miłego dnia:*

18 komentarzy:

  1. sukienka piękna, ale nie dla mojej figury :<< a torebkę też chciałabym mieć, ale np. z motywem flagi UK czy USA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką z motywem flagi też choruje od dawna;)

      Usuń
  2. http://www.ebay.pl/itm/TOPSHOP-PINK-STRETCH-COTTON-STRAPPY-FITTED-CORSET-BODICE-TOP-12-8-40-RARE-/250863328511?pt=UK_Women_s_Tops_Shirts&hash=item3a689e9cff pr4oszę bardzo jest i adres strony gdzie można kupić gorset

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze opcja pójścia do krawcowej i zlecić jej uszycie takiego gorsetu,klub sukienki która Ci się podoba i taniej Ci wyjdzie czasami niż miałabyś kupić,pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym mieć taki naszyjnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa ślicze skórzane spodnie :D !
    zapraszam http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/07/rozdzia-9.html

    OdpowiedzUsuń
  6. taką torebkę serduszko widziałam zimą w jakiejś sieciówce, chyba w Reserved

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnice sa fantastczne :) i właściwie to danalnie uszyte ;PP

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, po prostu meeega!!!
    Ciekawy blog.
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to niezle :) ja i tak bym musiala podciac bo mialam je troche przesuszone :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też marzę o tym staniku :) a w tej sukience Topshop już sobie Ciebie wyobrażam, wyglądałabyś obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. skorzane spodnie <3 !!! i ten stanik miodzioooooo:D i sukienunia tez :P! ja co prawda nie maluje generalnie ust ale chcialam miec nudziaka na jakies wieksze wyjscie ;) moglabys ta swoje circe pokazac na usta bom ciekawa odcienia:P?

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta sukienka i stanik!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ta sukienka z Topshopu jest najpiękniejsza na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna lista:) powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne są te skórzane apodnie ale rozwaliłaś mnie stanikiem z ćwiekami :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na sprzedaż skórzane spodnie, nowe z Motivi :)
    Zerknij: http://marharitta.blogspot.com/p/ba.html

    OdpowiedzUsuń