piątek, 13 lipca 2012

Niespodziewany powrót i Biżuteryjnie: Bransoleta Gliter:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Niespodzianka!:)
Jednak dzisiaj będzie notka:) wróciłam wcześniej bo przyszła "druga zmiana" pomagać;)
Dekorowałam dziś salę, tyle nadmuchałam balonów że chyba zgubiłam płuca;) 
Pomagałam też trochę w kuchni:)
Atmosfera była jak zawsze wesoła:) Pełno śmiechów, żartów a nawet śpiewu:)
Moje ciocie zawsze śpiewają przy stołach na weselach lub uroczystościach:) Dzisiaj śpiewały w kuchni;)

Najlepsze były przerwy na posiłek, cała brać siadała i delektowała się jedzonkiem zrobionym przez ciocię:)
Był przepyszny domowy pasztet, ogórki kiszone własnej roboty oraz ogórki w kurkumie, sernik, cytrynowiec i wiele wiele innych pyszności:)

Okazało się że w niedziele jedziemy na "poprawiny";))
Ktoś to całe jedzonko musi zjeść;)


Ale wracam już do notki:)

Dzisiaj chce Wam pokazać moją bransoletę z Glitera kupioną na wyprzedaży tego samego dnia co opisywany wcześniej komplecik i Wężowy Pierścień Mocy:)


Jest koloru zielonego, zdjęcia mogą zmieniać kolor na jasnoniebieski. 


 Jest dość szeroka ale nie spada mi z ręki:)



 Zdjęcie z fleszem;)
W świetle pięknie się mieni i zmienia kolor na mieszankę złoto - zielonego:)



 Jeszcze z metką:) Nie nosiłam jej;)
Czeka na właściwy moment;))


Kosztowała 39,90 zł przed wyprzedażą, kupiłam ją za 10.00 zł:)

Aż żal by bylo nie kupić;)


Ja zaczynam się szykować na jutro:)
Dobieram biżuterie i buty:)
Fryzjer już umówiony,  pozostanie mi tylko jutro się umalować:)


Lecę zaraz na Wasze blogi nadrabiać zaległości:)
Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bransoletka :)) miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest :) a Tobie to udanej zabawy życzę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś otagowana
    http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/2012/07/tag-ulubione-kanay-yt.html
    zapraszam do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka. Ma śliczny kolorek ;)


    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna:)
    zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDNA I DO TEGO W SWIETNEJ CENIE...ACH

    OdpowiedzUsuń