sobota, 7 lipca 2012

Nowe zdobycze i długo oczekiwana przesyłka:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Dzisiaj chce Wam pokazać moje wczorajsze zdobycze:) Tym razem nie ubraniowe:) 

Postanowiłam podjąć nierówną walkę z upałem i zainwestowałam w sprzęt;)
Kupiłam wiatraczek w supermarkecie i teraz nie narzekam na gorąco tylko czuję wiatr we włosach;D



Wczoraj też byłam w Carrefourze i zobaczyłam że jest wyprzedaż japonek i klapek. Za japonkami nie przepadam, więc zaopatrzyłam się w parę białych klapek które są bardzo wygodne i sam raz na te upały:)


Rozmiar 41;)
Na moja wielką stopę;)
Kupione za 13,99 zł


No i wczoraj dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka od Johnson's:)


Hurra doczekałam się:)
Zaczynam testy a jak wypróbuje wszystko pojawią się recenzje:)
Bardzo się ciesze że paczuszka doszła bo myślałam że już się zagubiła:)


Dzisiaj krótsza nocia bo jestem zajęta sprzątaniem:(
Ale jutro już dam z siebie wszystko;)

Pozdrawiam:*
Lecę czytać Wasze blogi i wracam do sprzątania:)

5 komentarzy:

  1. Wiatrak to chyba jedyny sensowny pomysł na takie upały! Czekam na recenzje produktów Johnson's!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Myślałam już wiele razy nad truskawkami bo wzór bardzo mi się podoba, kiedyś na pewno zrobię, jak znajdę chwilkę:) O o innych owocach też pomyślę :)

    Przyjemnego testowania kosmetyków:) A taki wiatrak mam na biurku, to najlepsza rzecz na upały, tylko niestety bardzo wysusza włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiatrak od kilku dni jest moim najlepszym przyjacielem i nie wyobrażam sobie życia bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przy mnei wiatrak stoi 24h! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez otrzymałam próbki;) rowniez dodaje do obserwowanych i zapraszam na nowy post:):*

    OdpowiedzUsuń