wtorek, 31 lipca 2012

Remontowo:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Chciałabym z góry przeprosić Was za taką długą nieobecność na blogu.
W niedzielę odpoczywałam po sobotniej imprezie:) a od wczoraj rozpoczęłam prace remontowe w moim pokoju:)
Będę malować i zmieniać dekoracje:) Na razie zrywam starą tapetę. Jest sporo pracy dlatego nie miałam chwilki żeby zajrzeć na bloga ale postaram się nadrobić zaległości.

Jeszcze raz przepraszam.

Jutro wybieram się po ozdobne pudełka które od razu mi się spodobały i na pewno będą bardzo funkcjonalne w moim pokoju ponieważ zapobiegną zagraceniu i dadzą więcej wolnej przestrzeni.
Powyrzucam też trochę niepotrzebnych już rzeczy, zrobię generalną czystkę:)
Mam nadzieje że efekt końcowy będzie zadowalający:)


Dziś był też miły akcent ponieważ przyszła moja wygrana z konkursu Bell:)

Kolor który chciałam przetestować:)
Dziękuje firmie Bell za wybranie mnie:)


Poza tym dowiedziałam się że wygrałam w konkursie na fb taki oto naszyjniczek

Śliczny:)


Wciąż czekam na przesyłkę z Maybelline:)
Powinna pojawić się już niedługo:)


Po remoncie powrócę z nową energią i nowymi notkami:)
Lece nadrabiać zaległości na Waszych blogach:)
Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Ale piękny naszyjnik wygrałas ;) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy ;D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. pudelka sa super tez mam :P kupilam kiedys w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranych, eyeliner ma świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz szczescie z tym wygrywaniem heheh :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to powodzenia z remontem! możesz się później pochwalić efektem końcowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski naszyjnik :) Piękny kolor ma ten eyeliner ;))

    U mnie recenzja różu i pudru brązującego Flormar ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje, to sie nazywa miec szczescie :) u mnie rowniez remont w pokoju. / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń