sobota, 21 lipca 2012

Różniste różności - ciąg dalszy:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Dzisiaj też nie będzie zwyczajnej notki ponieważ nadal walczę z chorobą która pozbawia mnie sił
i chęci na wszystko. 
Choroba nasiliła się więc wczoraj byłam zmuszona udać się do lekarza. Liczyłam na diagnozę zwykłego przeziębienia czy zapalenia gardła więc byłam nieźle zaskoczona kiedy okazało się że gardło zainfekowało się od zatok.
Kiedyś zachorowałam właśnie na zapalenie zatok i teraz zatoki od czasu do czasu dają o sobie znać, zwykle w najmniej odpowiednim momencie.

 Dostałam antybiotyk, lek na zatoki i syrop na suchy kaszel który okazał się niepotrzebny bo nagle, nie wiadomo jak suchy kaszel przemienił się w mokry;/ 
Niespodziewanie pojawił się też kumpel kaszlu: katar. 
Dobrze że jestem porządnie wyposażona w leki bo byłoby źle:)
 I tak jest już lepiej bo nie męczy mnie gorączka od której kręciło mi się w głowie:)
Ale już się nie rozgaduje:)


Tak jak już wspomniałam zatoki lubią mnie zaskakiwać w najmniej odpowiednim momencie
a wczoraj taki moment był. 
Mianowicie wczoraj obchodziłam pierwszą rocznicę związku z TŻ-tem:)

Dostałam piękne kwiaty, jak czułam się w miarę dobrze poszliśmy do mojej ulubionej pizzerii na boską pizze z podwójnymi składnikami:)
TŻ powiedział że co do prezentów mam wolną rękę.
Wymarzony prezent mogę wybrać sobie sama:)
No i tu zaczyna się problem, nie mam pojęcia co wybrać bo podoba mi się dużo rzeczy:) 
Z drugiej strony zastanawiam się czy są one mi naprawdę potrzebne:)
Ciężka sprawa:) No ale muszę w końcu coś wybrać:)


Takie oto kwiaty dostałam:)




A teraz chce się z Wami podzielić dwiema dobrymi wiadomościami:)

Po pierwsze, zostałam wybrana przez Maybelline razem z 99 innymi dziewczynami do testowania ich nowości - SuperStay 10h Tint gloss:)

 
zdjęcie pochodzi ze strony http://www.pieknosc-dnia.com.pl/

Kolor Forever Fuchsia (ach fuksja:))
O ile się nie mylę to trzeci od lewej:)


Po drugie na profilu firmy Bell na fb był konkurs w którym trzeba było napisać wierszyk uwzględniając w nim słowa: lato, tusz, róż i cienie w musie. 
Nagrodami były neonowe cienie i eyelinery do przetestowania:)
Napisałam i zostałam wybrana:)
Będę testować eyeliner:)

zdjęcie pochodzi ze strony http://www.bell-kosmetyki.pl/index.php

Mam nadzieje że dostanę niebieski do testowania bo w zielonym kolorze wyglądam koszmarnie;)


Strasznie się cieszę:) Chyba pech zaczął się ode mnie odwracać:)
Nie mogę się doczekać testowania:)
Recenzje na pewno zostaną zamieszczone:) 


No i kolejny raz tak jak w poprzedniej notce na zakończenie akcent muzyczny:)
Piosenka która tak jak Ballad of Mona Lisa podbiła moje serce:)
  
Nightwish - Amaranth



Miłego słuchania:)
Życzę wszystkim obfitującego w same przyjemności weekendu:)
Lecę na Wasze blogi
Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. No ładnie ile nagród hehe ;) super !! A kwiatki sliczne :)) oby wiecej rocznic :) Buziaki i zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, chociaż do mojej figury to ja mam troszkę więcej zastrzeżeń :) Wracaj kochana szybko do zdrowia! Ja na szczęście, ale nie zapeszam, już dawno nie byłam chora.
    A kwiaty piękne, rok to ładna rocznica i życzę kolejnych, ja jestem z moim facetem już prawie 8 lat :D

    A do testowania nowego błyszczyku od Maybelline tez zostałam wybrana, więc pozostaje nam czekać na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak miły komentarz (nie skromnie powiem, że ja też uwielbiam ten zestaw ciuchów:D), ale z tego, co widzę na Twoim zdjęciu profilowym to jesteś bardzo zgrabna i nie masz na prawdę czego zazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zatoki... tez swego czasu chorowalam na szczescie od dawna mam swiety spokoj:P ja wczoraj zaczelam wlasnie swietowac nasza pierwsza rocznice :P choc obchodzimy dopiero 26 ale co tam :D mozna i tydzien swietowac:P waracaj do zdrowka;*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy ostatnio chorują :(
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny ten niebieski eyeliner! ;)

    OdpowiedzUsuń