czwartek, 19 lipca 2012

Różniste rożności muzycznie doprawione

Witam Was serdecznie Kochane:)


Wczoraj nie było notki ponieważ złapało mnie jakieś przeklęte choróbsko. Obudziłam się
z gorączką, zawrotami głowy i bólem gardła. Nie mogłam nic mówić. A dla takiej gaduły jak ja to prawdziwa tragedia;)
Walczę z chorobą różnymi sposobami: tabletki, syropy i baaardzo powoli zaczyna być lepiej. Robię też domowe płukanki z soli, dużo pije, szczególnie owocowych herbatek. 


Znacie jakieś jeszcze domowe sposoby w walce z bólem gardła? Tylko uprzedzam żeby to nie były sposoby w których trzeba używać miodu. Nie znoszę miodu:) Po zjedzeniu go mam ucisk
w okolicach zatok i ból głowy, zupełnie jakbym była na niego uczulona:) Syropu z cebuli też już próbowałam. Proszę o rady:)


Dzisiaj będą prawdziwe różności. 
Od nowości przez zaproszenie do konkursu po akcent muzyczny:)
No to zaczynamy:) 

Na początek nagroda którą otrzymałam jako zwyciężczyni w konkursie od SmallBlackDress


Komplet z unakitu : Naszyjnik + kolczyki :)
Bardzo mi się podoba:)

TU możecie sobie poczytać o unakicie, nie wiedziałam że ma takie niezwykłe właściwości:)


Następna nowością jest to że przymierzam się do zamiany wyglądu mojego pokoju, chcę zmienić trochę wystrój:)
Wybrałam się więc do Nomi w poszukiwaniu farby i taką oto wybrałam:)


Ładny, pastelowy róż chociaż według mnie jest bardziej brzoskwiniowy niż różowy:)
Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego:)


Ostatnio robiłam też porządki i wyrzucałam moje stare torebki, przy jednej był taki oto brelok

Bardzo mi się on spodobał i szkoda mi go było wyrzucić więc odczepiłam go od torby.
Jest naprawdę nie zniszczony i zastanawiam się do czego by tu go przypiąć:)


Chciałabym Was prosić o pomoc w pewnym konkursie:)
 Można w nim wygrać swoją wymarzoną parę butów.

Zasady:
Rejestrujecie się na stronie, wypełniacie test stylu, po 24 h przyjdzie wam wynik, wybieracie Wasze wymarzone buty a potem jeśli zaprosicie 15 znajomych wymarzone buty mogą być Wasze:) 
Jeśli chcecie wziąć udział to podawajcie maile pisząc do mnie a wyśle wam zaproszenie.
Potem same zapraszajcie znajomych i wygrywajcie:)
 Z góry dziękuje:*



 A na koniec muzycznie:)
Nie pokazywałam Wam jeszcze mojego gustu muzycznego:)
Ostatnio zakochałam się w tej piosence z winy mojego chłopaka który jej słuchał:)

A jest to Ballad Of Mona Lisa zespołu Panic! At the Disco


Życzę miłego oglądania i słuchania:)
Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. Współczuję, na chore gardło dobrym sposobem jest przepłukanie go herbatką z szałwii.
    Kolor farby jest fajny, ale na ścianie będzie o wiele lepiej wyglądał.
    Piosenka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jak choroba to współczuje na mnie działa tylko aspiryna i do łóżka się wygrzac ;-) życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już wiem, że kolor farby na opakowaniu jest zupełnie inny niż na ścianie! :/ przez to wydałam majątek na malowanie swojego mieszkania bo kolory wychodziły tragiczne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Ty szczęsciaro wygralas komplecik!! I znow chorobkso bierze!! :* zdrowiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. z tymi kolorami to nigdy do końca nie wiadomo co wyjdzie, dopóki się nie pomaluje ;) u mnie tak było, wybraliśmy piękne odcienie beżu, a później wyszło zupełnie co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję :( Ja nienawidzę chorować w lecie :( W zimie to jeszcze ale nie w lecie :( Piękny kolor wybrałaś do swojego pokoju :>

    U mnie recenzja pudru UNIVERSE od Joko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolorek wybrałas :) zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię p!atd ;) kojarzą mi się z czasami liceum, ach ;)
    ale ładne ściany będziesz miała, super kolor farby ;) ciekawe jak wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń