środa, 4 lipca 2012

Wężowy Pierścień Mocy;))

Witam was serdecznie:)


Nie wiedziałam czy dziś jeszcze dodam notkę bo byłam trochę zajęta, ale całe szczęście już mam chwilę wytchnienia:)
Po komentarzu Gogoska pod poprzednim wpisem postanowiłam jednak dodać nową notkę ponieważ jej słowa zainspirowały mnie do tytułu:)


Dziękuje Ci Gogosku za inspiracje:) Twoje słowa dały mi natchnienie do tej notki i poprawiły nastrój:)


Zgodnie z tytułem chcę wam pokazać mój Wężowy Pierścień Mocy kupiony w Gliterze parę miesięcy temu;)



Podobają mi się wężowe motywy, szczególnie na biżuterii:)
Dawno temu miałam pierścionek z wężem ale się uszkodził, więc pomyślałam że w jego miejsce powinnam kupić nowy wężowy pierścień:)



Od razu mi się spodobał:) Rzuca się w oczy i przyciąga wzrok:)
Nie wiem czemu, ale jestem do niego bardzo przywiązana:)
Kupiony został na wyprzedaży. 
Tego samego dnia kupiłam też inna biżuterie w Gliterze ale o tym już w innych notkach:)


Cena za którą go kupiłam: 5zł:) Przeceniony z 20zł;)


A Wy macie swoje Pierścienie Mocy?;)


Lecę coś przekąsić i czytać wasze blogi:)
Pozdrawiam:* Do napisania:*

6 komentarzy:

  1. śliczniastyyy! na to czekałam! Niech moc będzie z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialny, ogromnie mi się podoba! Też chcę taki, też! :) Zwłaszcza za 5 złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pierścionek! :) każda kartka mnie ucieszy, nawet jak będzie wysłana z ulicy obok :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie nie bardzo lubię pierścionki, wolę kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam ;) Bardzo ładnie wygląda!

    U mnie recenzja róży mineralnych Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jest!:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń