niedziela, 15 lipca 2012

Zjazd rodzinny - fotorelacja:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Właśnie wróciłam po "poprawinach" sobotniej imprezy:)
Dzisiaj o 2 w nocy byłam już w domu i pojechałam ponownie o 14:)


Zabawa była fantastyczna! Szaleliśmy z TŻ na parkiecie:)
Niestety teraz strasznie bolą mnie nogi:) ale warto było:)
Poznałam całą rodzinkę, wszyscy byli przemili:)


Zrobiłam trochę zdjęć więc zapraszam na małą fotorelacje ze zjazdu rodzinnego;)

Przepraszam za słaba jakość zdjęć ale strasznie się śpieszyłam:)

Faza przygotowań:)

  Moje buciki:) Na małym obcasie bo dopiero przyzwyczajam się do wysokich:)

 Fryzura:) Zrobiona przez fryzjerkę do której chodzę od lat:)

Moja biżuteria na zjazd:)

No i ja w mojej kreacji:) Uwielbiam fuksjowy kolor:)
Góra jest z materiału przypominającego w dotyku satynę, na ramionach są falbanki.
Wiązana z przodu, na dole sukienka ma ściągacz którym regulować można jej długość:)
Upolowana w sh za 8 zł:)
 Sukienka ładna ale zeszpecona moją facjatą;)

Na imprezie:)

 Nasze miejsca:) Gałąź klanu pochodząca od mojej babci:)

 Mój chrześniak Kacper który na chwile zwolnił i dał sobie zrobić zdjęcie:) 
Jego własny autorski uśmiech:)

 Piosenka o moim klanie napisana przez wujka:) Oczywiście uroczyście odśpiewana:)

 Wiejski stół:) Same pyszności przy których ciągle ktoś się kręcił;)

 Ciacha;) Zdjęcie zrobione zanim się do nich dobraliśmy;)

O północy ciocia która zorganizowała zjazd skończyła 70 lat:) 
Równo o tej godzinie zgasły światła i na salę wjechał tort urodzinowy:)

Przepyszne lody które dostaliśmy na deser:)

No i w drodze na poprawiny:) Już na luzie:)
TŻ zrobił to zdjęcie:) 
Świeciło słońce i mrużyłam oczy bo nie wzięłam okularów przeciwsłonecznych dlatego wyszłam dość dziwnie:)


No i tyle:)
Fotorelacja krótka ale na niektóre zdjęcia trzeba będzie poczekać:)


Lecę na Wasze blogi nadrabiać zaległości:)
Pozdrawiam:*

18 komentarzy:

  1. Wyglądałaś w sukience świetnie, fajna fryzura:)
    Widzę, po zdjęciach, że zjazd rodzinny się udał.

    OdpowiedzUsuń
  2. impreza była duuża ;-) a fryzura piękna - taka niespotykana


    Na moim blogu trwa ROZDANIE zapraszam ;-)

    pozdrawiam monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. slicza sukienka;) jak chcesz to napisz dam Ci link do tych narzut powinny jeszcze byc;) sa sporo tansze niz w sklepach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie!:)
    zapraszam do siebie, blog o modzie.
    http://faszionistka.blogspot.co.uk/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to konkretna impreza była! ale to miłe, my mamy raz do roku zjazd rodzinny ze strony mojego dziadka, ostatnio było 36 osób i wszyscy musieli się u mnie w domu pomieścić :D ale zawsze się to miło wspomina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nogi bolą to 'impreza' udana ! :)
    Sukienka ma super intensywny kolor, wyglądasz w niej bardzo wyraziście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog <3 It's really fantastic :D may we can follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie zjazdy rodzinne :)
    świetne wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes bardzo ladna :) rob wiecej takich fotoleracji, bo sa naprawde swietne! / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kolor włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow sporą masz taą rodzinkę;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale miałaś śliczną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale z Ciebie laska ;) bardzo ładnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co Ty pierdzielisz jak zniszczyła facjata!! Śliczna jesteś!! Fajna ciekawa fryzurka... no a zjazd rodzinny prawie jak wesele - genialnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka piękna - uroczy kolor :) fryzurka bardzo funkcjonalna jak dla mnie - nie lubię w ciepłe dni nosić rozpuszczonych, bo wtedy mnie to męczy. widać że zjazd rodzinny cały się udał - catering spisał się na medal :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł na posta :)
    no i zjazd rodzinny - u mnie się takie zdarzają tylko przy okazji wesel lub pogrzebów.

    OdpowiedzUsuń