czwartek, 9 sierpnia 2012

Bikini w paseczki F&F

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Przepraszam za nieobecność na blogu ale miałam trochę osobistych spraw do załatwienia i po prostu brakło mi czasu:) Postaram się to nadrobić:)

Chyba robi się to nudne ale okazało się że znowu coś wygrałam;) Mianowicie kubeczek:) 
Niby nic wielkiego ale cieszy:)
Ale wracając do tematu;)

Wczoraj była dostawa w moich ulubionych sklepach więc nie mogłam tego przegapić.
Kupiłam parę rzeczy które będą opisane w następnych notkach:) Dziś opisze moją wtorkową zdobycz:)


A będzie to bikini w koralowo - białe paseczki F&F:)


Zdjęcia mogą zmieniać kolor, paseczki naprawdę są koralowe.


 Kupione w sklepie z brytyjska odzieżą używaną.




Kupione w stanie idealnym. Bez żadnych śladów wcześniejszego użytkowania. 
Żadnych plam lub rozdarć.
Materiał bardzo przyjemny w dotyku. 
Wewnętrzna wyściółka jest miękka więc nie obciera skóry.
Podszewka wykonana w 100% z poliestru. Zewnętrzna powłoka wykonana z nylonu i lycry.




Rozmiar góry bikini.
Idealny dla mnie, można regulować miseczki przesuwając je po sznurku.




 Rozmiar dołu bikini.
Trochę duży ale paseczkami u boków można wyregulować na swój rozmiar:)



To najlepszy kostium jaki miałam w życiu. 
Idealnie dopasowuje się do ciała przez możliwość regulacji.
Przez miękki materiał czuje się w nim bardzo komfortowo.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko ruszać na plażę:)



Cena za które je kupiłam: za śmieszną kwotę - 3.17 zł:)
Cena w internecie: Nie widziałam takiego samego ale może wy je spotkacie.



Troszkę muszę nadrobić więc lecę na Wasze blogi:)
Gorąco Pozdrawiam:*

15 komentarzy:

  1. świetna cena :) ja jakoś nigdy w takich miejscach nie umiem nic dla siebie wyszukać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne zielone też z f&f tylko bardziej zabudowane

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kolorki, pewnie swietnie komponuja sie z opalenizna... od piatku ma byc piekna pogoda, wiec bedziesz miala okazje wyprobowac :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear :) you have such a great blog hun! what do you think of following each other? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten strój kąpielowy ;)) Idealny na wakacje :>

    OdpowiedzUsuń
  6. OBIECYWANY KONKURS Z OKAZJI 50 OBSERWATORÓW ! DOŁĄCZ JUŻ TERAZ, PRZED OFICJALNYM ROZPOCZĘCIEM ! ZAPRASZAM : ) www.myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sh!Ostatnio kupuję tam cześciej, już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam zakupy w `normalnych sklepach` :P
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. również dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kostium ^^
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny:) ja nabyłam sobie w sh bluzke z next nówke za 10 zł:) w tai sam kolor jak twoj strój:))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny. i za taką cenę, zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj troche spory bo 14 i DD a Ty przeciez taka chudzinka w sumie jestes :P no ale dzieki tym sznurkom da sie zmniejszyc :) smieszna cena .. :D :)) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń