czwartek, 16 sierpnia 2012

Biżuteryjnie: Kolczyki Gliter

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


 Pogoda mnie dobija, całkowicie zapomniałam że jest lato. 
Człowiekowi wszystkiego się odechciewa, a pocieszenia nie niosą nawet te rzeczy które potrafiły podnieść na duchu dawniej w podobną pogodę. Ale kończę te moje smęty:)

Powracam z nową notką z cyklu Biżuteryjnie:)
Dziś chce Wam pokazać moje kolczyki z Glitera kupione na tej samej wyprzedaży co inne rzeczy
z tej serii ( zaczyna to już chyba być nudne;))
Ale nadal mogę Wam powiedziec że to jeszcze nie koniec:)


Może nie są to najpiękniejsze kolczyki świata ale jakoś mnie zauroczyły:)




Są leciutkie i bardzo wygodne w użytkowaniu:)




Zdjęcie z fleszykiem;)
Jak zwykle;)




Tak jak pewnie zauważyliście nadal z opakowaniem.
Kolejna nie noszona (na razie) przeze mnie rzecz;)



Możecie wierzyć lub nie, ale po zdrapaniu ceny wyprzedażowej ukazała mi się normalna cena tych kolczyków przez którą wręcz mnie zatkało.
Cena kolczyków przed wyprzedażą wynosiła 57,50 zł (!)
Kosmiczna prawda? Ja osobiście byłam w szoku.
Na wyprzedaży zapłaciłam za kolczyki 5 zł także różnica jest ogromna.


Lecę poczytać co tam u Was na blogach słychać:)
Buziaki:*

15 komentarzy:

  1. aż nie mogę uwierzyć z tą cenę przed wyprzedażą! kosmos :D ale śliczne są :) uwielbiam wyprzedaże w Glitter :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię nosić takich kolczyków, wole małe kuleczki bo zawsze się nimi bawie. Wyglądają uroczo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chodzić do Gliterra, mają świetne błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci się promocja trafiła, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie trzeba umieć pływać :) Mój tatko nie potrafi a na desce śmiga:) również będę obserwować:D robię także bransoletki zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Delusion-art-Fotografia/255741797825267

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne!

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy bym nie kupiła ich za regularną cenę, masakra. / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Gliterra, u mnie nie ma tego sklepu, ale widzę, że ceny mają dosyć wysokie (patrząc na pierwotną) jak za sztuczną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  12. dlatego kocham przeceny ponieważ kupuje się rzeczy za tyle ile są naprawdę warte a nie za tyle ile ktoś sobie wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  13. 60 zł w życiu bym za nie nie dała ale za 5 to spoko... :)) mnie ta pogoda też dobija... w środę chodziłam w kurtce dziś w krótkich spodenkach...

    OdpowiedzUsuń