wtorek, 21 sierpnia 2012

Biżuteryjnie: Kolczyki serduszka Gliter:)

Witam Was serdecznie dziewczyny:):)

 
 Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną rzeczą z serii Biżuteryjnie:) 
Jakoś tak miałam ochotę znów coś opisać z tej serii:) 
Dzisiaj chce Wam pokazać moje kolczyki serduszka z Glitera które dostałam od TŻ na zeszłoroczne mikołajki:) 
Ja je wyczaiłam, a że ogromnie mi się spodobały to TŻ mi je kupił:)


Uwielbiam je:)
 Są leciutkie jak piórko i mega wygodne:)


 

 
 Noszę je już długo a srebrna powłoka na kolczykach w ogóle się nie starła. 
Wszystkie diamenciki są na swoich miejscach.




 No i zdjęcie z fleszem,jak zwykle;)




 Wtedy na mikołajki też była wyprzedaż i te kolczyki przecenione były z 24.90 zł na 10 zł:)
Kwota niewielka a kolczyki sprawiły mi dużo radości i nadal sprawiają bo bardzo chętnie je noszę:)
 To nie jest jedyna rzecz jaką wtedy TŻ mi kupił ale o tej drugiej w następnej notce z tej serii:)



 P.S: Co sądzicie o tej spódniczce? Piszcie:)





Gorąco pozdrawiam i lecę nadrabiać zaległości na Waszych blogach:)

14 komentarzy:

  1. Ładne te kolczyki:D Lubię teego typu ozdoby ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mogę nosić kolczyków, bo te są świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są super dobrze że leciutkie ^^ a co do spódniczki osobiście dla mnie by była za krótka :P Ale na jakiś wypad się dobrze nadaję ma bardzo ładną koronkę i podobają mi się przyozdobienia ^^ te kokardki, łańcuszki i w ogóle :))
    A tak mam pytanko czy mogłabyś napisać co myślisz o pracy pewnego chłopaka który zaczyna rysować a chcę się poddać przez opinie ludzi :(
    http://techolernebazgroly.blogspot.no/ uważam że za kilka lat będzie pięknie rysował..
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu całkowicie nie w moim stylu:) pozdrrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś identyczne kolczyki ale zgubiłam jeden :)
    Spódniczka nie przypadła mi do gustu, po jej dlugosci, kolorze kroju nie moge przestac kojarzyc jej sobie z paniami lekkiego obyczaju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jej nie kupiłam;) nie wyobrażałam sobie chodzenia w niej;)

      Usuń
  6. spoko kolczyki :D

    zapraszam do siebie na palistory.blogspot.com i również liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki śliczne, ale spódniczka nie w moim stylu (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi love!

    So loooooovely earings!!!

    Thx for following me. Gladly follow you back!

    Lots of kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. i znowu Glitter! śliczne są :) a spódniczka nie w moim guście xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki ładne ale ja wolę wkrętki, natomiast jeśli chodzi o spódnice to nie jest to mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są urocze ! :)
    Co do spódniczki to można by ją ubrać ewentualnie do legginsów może by się fajnie skomponowała, ale tak to faktycznie za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, jakie ładne kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń