piątek, 31 sierpnia 2012

Biżuteryjnie: kolczyki z zawieszkami Gliter i wesoła nowina:)

 Witam Was Kochane Dziewczyny:)



Jako że jest dziś Dzień Bloggera to pragnę życzyć Wam ażeby nigdy nie zabrakło Wam weny do pisania bloga i wielu wielu sukcesów bloggerskich:)

Jeszcze raz bardzo dziękuje za życzenia urodzinowe:) Kochane z Was kobietki:*

Dzisiejszą notkę chce zacząć od wesołej i niezwykle ważnej dla mnie nowiny:)
Otóż zdałam egzamin i jestem od dzisiaj Technikiem Hotelarstwa:) Szalałam dziś ze szczęścia:) Przez całą drogę do domu ze szkoły miałam uśmiech na ustach:

Poza tym po powrocie do domu dowiedziałam się że z konkursu Colgate przyślą mi płukanke Colgate Plax:)
Nic dzisiaj nie zepsuje mojego fantastycznego humoru:)
ale przejdzmy do rzeczy:)

Chce Wam dzisiaj pokazać kolejną rzecz z serii Biżuteryjnie.
Tak, ona też jest z Glitera;) (chyba robię się nudna;))


Oto moje kolczyki z zawieszkami z Glitera:)


Mimo trzech zawieszek są leciutkie i w żaden sposób nie obciążają uszu.




Zawieszkami są: krzyż cały w różowych diamencikach , mała korona i duży różowy kryształek.
Na uchu świetnie się prezentują. 
Do tej pory srebrna powłoka się nie starła, są jak nowe:)





Jak zwykle zdjęcie z fleszykiem;)



 Kolczyki kosztowały o ile dobrze pamiętam 34 zł przed przeceną.
Zostały kupione dla mnie przez TŻ podczas wyprzedaży za 10 zł:)
Sa to moje ulubione kolczyki bo pierwszy raz się z takimi spotkałam i od razu się nimi zachwyciłam:)


A jakie są Wasze ulubione kolczyki?


P.S: o czym chcecie przeczytać w następnej notce? 
Ogórkowym toniku Ziaji, błyszczyku Clinique, odżywce do włosów z keratyną Loton czy o Hydro kremie do cery mieszanej Synergen?:)



Gorąco pozdrawiam:*
Buziaki:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolczyki :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oj no coś Ty!:)
    a to pudełeczko robiła ta Ewa z miss-dior-cherie-xoxo od której masz do mnie linka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta Ewa! no ja! :D Kochana a Tobie gratuluję egzaminu :** piękne kolczyki :)

      Usuń
  3. Pasują do Ciebie te kolczyki :)
    Tobie również życzymy sukcesów blogowych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne :
    Gratuluje zdania egzaminu , mnie to czeka w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Glitter powinien Ci płacić za reklamę haha ;) kolczyki rzeczywiście ciekawe.
    ja oczywiście chętnie poczytam o odżywce do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak tak ja i boskie nogi ;D Nogi to mój największy problem, bo nawet jak je ćwicze, biegam, odchudzam się to uda i tak są szerokie- taki chyba mój urok. Ale bardzo dziękuję za miły komentarz:)) Glittera bardzo lubię, często odwiedzam ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe dziękuję bardzo :*
    E tam ;p trzeba w siebie wierzyć! :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki niestety nie w moich stylu, ale ważne że tobie się podobają :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko kolczyki ;) Mnie najbardziej podobają się malutkie, ale ozdabiające.
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na rewanż ;)
    www.york-nikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje zdania egzaminu!!! :))) Super ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście gratuluję sukcesu! :D
    i świetne są te kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdania egzaminu !:)
    Bardzo ładne kolczyki.
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne:)
    najlepszego bo chyba jeszcze nie składałam :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolczyki :) Mam manię na punkcie kolczyków :D

    Zapraszam na mojego BLOGA :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe kolczyki:)
    pozdrawiam,
    ankyls!

    OdpowiedzUsuń