poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Biżuteryjnie: Naszyjnik z czarnych kamieni Gliter

Witam Was serdecznie Dziewczyny:*

 
 Właśnie powróciłam z pysznego obiadku u przyszłego teścia:) Co jak co ale gotować to on potrafi:)
Ale wracam już do tematu:)

Powracam z kolejny postem z serii Biżuteryjnie. 
Dziś na tapetę wzięłam mój naszyjnik z czarnych kamieni firmy Gliter.
Kupiony został na tej samej wyprzedaży co biżuteria pokazana w poprzednich postach.
To były naprawdę spore zakupy:)
I mimo że pokazałam już sporo z tej wyprzedażowej kolekcji, to i tak jeszcze nie koniec;)


Spodobał mi się ponieważ mimo swej prostoty prezentuje się naprawdę wspaniale:) 




Mimo dużej ilości kamieni nie jest tak ciężki jak się wydaje gdy się na niego patrzy.




Oczywiście zdjęcie z fleszem;)
Korciło mnie;)




Tak jak widzicie jeszcze z metką;))
Kolejna rzecz której jeszcze nie nosiłam;)
Musze to zmienić;)



Jego cena przed wyprzedażą wynosiła 54,90 zł.
Kolejna spora suma. Ale takie są tam ceny. Dlatego chodzę tam tylko na wyprzedaże:)
Ja zapłaciłam 10.00 zł i jestem zadowolona:)



Zmykam na Wasze blogi bo mam sporo do nadrobienia:)
Pozdrawiam:*:*

11 komentarzy:

  1. widzę, że Ty też lubisz Glitter :D ja odkąd trafiłam tam na wyprzedaże to postanowiłam tam coraz częściej zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik upolowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, lubię takie kamienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) będzie pasował do wielu rzeczy:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny!
    obserwuję, liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi ładnie wyglądać do bluzek z dużym dekoltem :)) Buziaki Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for the lovely comment dear :) now following you as well
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    OdpowiedzUsuń