poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Czasem słońce czasem deszcz:) Wyprawa do ogrodu botanicznego:)

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Nie, tematem tej notki nie będzie słynny bollywoodzki film:)
Chociaż dzisiaj pogoda zupełnie zgadza się z tym opisem, słońce i deszcz przeplatają się cały dzień:)
Wykorzystałam te ulotne chwile słońca i wybrałam się do dużego parku w moim mieście w którym jest ogród botaniczny.
Nie jest to jakiś super wypasiony ogród ale lubię tam chodzić:) 

Mam małą fotorelacje z tego dnia:) 
Fotografem był TŻ który robił mi zdjęcia często z zupełnego zaskoczenia, np wtedy kiedy byłam myślami gdzieś daleko. 
Gdy zobaczyłam jakie miny strzeliłam na tych zdjęciach to padłam.Wstyd pokazać po prostu;) Ogólnie jestem niefotogeniczna ale tym razem już przesadziłam;)

A więc zaczynam:)
Uwaga dla osób o słabych nerwach;) 
Jako że na zdjęciach wyglądam jeszcze gorzej niż w rzeczywistości to po zobaczeniu mnie może nastąpić trwały szok;))
Oglądajcie w oryginalnych rozmiarach, wtedy wszystko lepiej widać:)


 Ja zamyślona niczym ten Kopernik;) 
Ten plac przed liceum to miejsce moich licznych dziecinnych zabaw;)


 Fontanna w parku:)


Kwiatuszki w ogrodzie botanicznym:)




Najładniejsze miejsce w ogrodzie botanicznym


Uwielbiałam tam siadać jak byłam dzieckiem;) Teraz też lubię;)


Wchodząc na skałki:) stamtąd jest najlepszy widok na ogród:)


Uśmiech do fotografa;)


Kolejny kwiatuszek:) Miałam taki sam na działce:)


I na koniec, podglądanie Pana bąka;)

Mój dzisiejszy ubiór odzwierciedla to jak się ubieram na co dzień:)
Uwielbiam chodzić w adidasach, spodniach i kurtce z eko skórki:)
Czyli na luzie:)

 To jest zdjęcie z cyklu "jestem zamyślona i strzelam dziwna minę" ;)


Mimo zmiennej pogody miałam jeszcze jeden powód do radości.
Dowiedziałam się że zostałam wybrana do testowania nowej linii kosmetyków Silver Touch, 
są to dermokosmetyki na bazie srebra:) 
Strasznie się ciesze i nie mogę się doczekać testowania:)


P.S: Jutro najprawdopodobniej notki nie będzie bo właśnie jutro stuka mi 20 lat;) 
Trzeba poświętować;)




Lecę na Wasze blogi:)
Pozdrawiam:*
Buziaki:* 

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję:) Muszę stworzyć jakiś nowy ciekawy manicure, bo kiwi już wygrało wiele razy, najwyższy czas na zmiany i nowości :)

    Jakie ładne zdjęcia i widać słoneczko jeszcze grzeje, a już powoli zbliża się jesień, niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, jesteśmy z tego samego rocznika ;) z tym że mi dwudziestka stuknęła w styczniu :D wszystkiego najlepszego :*
    ja nie byłam od wieków w ogrodzie botanicznym

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bylam nigdy w ogrodzie botanicznym ;p
    To jak jutro masz urodzinki to zycze spelnienia marzeń i duzo ciekawych przygod :*
    Ja za niecały rok 20 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki piękny ogród, uwielbiam takie miejsca :) Fajnie, że masz do niego blisko :)
    A Ty uśmiechaj się częściej, bo z uśmiechem Ci do twarzy kochana ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ładne zdjęcia ;d



    uzaleznionapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku, w takim razie sto lat sto lat, niech żyje, żyje naaaaaaaaaam! :)uwielbiam ogrody botaniczne, co ty gadasz - ślicznie powychodziłaś :* gratuluję zostania testerką / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecia;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na ostatni dzien KONKURSU do wygrania dowolna para butów;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia;) fajna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne zdjęcia! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie wyszlas i piekne zdjecia:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wycieczka... piekne zdjecia !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudne:)

    Fajnie tutaj u Ciebie :)

    Obserwuje i zapraszam do Siebie :)

    http://angelops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń