wtorek, 14 sierpnia 2012

Moja wishlista: Torebka serduszko Bershka

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Mimo brzydkiej pogody jestem w świetnym humorze:) Dlaczego? 
Dlatego że udało mi się upolować jedną rzecz z mojej wishlisty ( opisanej TU)  przez co mam dobry nastrój:)

Tą wymarzoną rzeczą była torebka serduszko na którą polowałam już od dawna:)
Wreszcie ją mam więc mam przyjemność zaprezentować Wam moją najnowszą zdobycz 
Torebkę serduszko Bershki:)


Przód torebeczki

I tył:)


Kupiona wczoraj w sklepie z brytyjską odzieżą używaną.




Torebka jest w stanie bardzo dobrym. Była lekko przybrudzona ale wszystko się starło. 
Poza tym ma małe zmarszczenie z tyłu, ale przy użytkowaniu jest całkowicie niewidoczne 
i nie psuje uroku torebki.Otwierana na zatrzask.
Wystarczy lekko podnieść mały uchwyt z kryształkiem żeby zatrzasnąć bolec i zamknąć torebkę.
Ma piękne złote, wyglądające jak satynowe wnętrze:) 
Jest to raczej torebka wieczorowa więc pomieści parę niezbędnych drobiazgów:)
Niestety nie było z nią łańcuszka, ale to mi nie przeszkadza bo mam taki pasujący do niej łańcuszek w domu:)
Podszewka wykonana w 100% z wiskozy.
Zewnętrzna cześć wykonana jest w 70% z metalu i 30% z poliuretanu.


Wnętrze:)



Strasznie mi się podoba, zawsze chciałam taką mieć:)
Nie mogę uwierzyć że w sh znalazłam taki skarb:)



Cena w internecie: widziałam że dziewczyna sprzedała taką za około 60 zł
Cena za którą ją kupiłam: 9 zł:)


Dziękuje za wszystkie komentarze:)
Pozdrawiam:**

18 komentarzy:

  1. takie cudo za 9zł???? zazdroszczę, ja dziś kupiłam torebeczkę i bokserkę z H&M w sh :) i takiej torebeczki też od dawna poszukiwałam :) nawet się pochwaliłam tym w swoim nowym poście ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. torebunia jest po prostu genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, przecudna<3 masz oko do tych polowań, zazdroszczę :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładniutka i za 9 zł ! to świetny interes zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice!


    p.s. I'm having a Shop Jeen ring giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, miałaś szczęście ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. osz Ty! tez chce taka!:) cudowna<333333

    OdpowiedzUsuń
  8. ładan! ale cena mnie rozbroiła, bo kilka dni temu kupiłam kopertówkę za 149zł, a tu taka ładna za 9 ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie + ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super nice clutch! love the shiny silvery side xo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. It's beautiful! *.*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Lots of love! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka faktycznie bardzo ładna, a patrząc na tę okazyjną cenę, to już w ogóle. Ja, nauczona doświadczeniem, kupiłam jedną jedyną torebeczkę w mini rozmiarze na studniówkę, i... miałam ją ze sobą tylko raz jedyny. Aż szkoda, bo jest całkiem niezła, ale niewiele się w niej mieści i na co dzień nie wygląda dobrze, ponieważ jest zbyt elegancka. Ta jest fajna i wydaje mi się, że pasuje do Twojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo! masz szczęście do tych skarbów!

    OdpowiedzUsuń
  14. oTAGowana! :) Zapraszam tu: http://tusenskonaa.blogspot.com/2012/08/trafiona.html

    OdpowiedzUsuń
  15. OOo super, że akurat taką chciałaś!! :) Fajne masz tam szmaty :P

    OdpowiedzUsuń