sobota, 4 sierpnia 2012

Ogłaszam koniec remontu:)

Witam Was Serdecznie Kochane:*


Tak jak w tytule posta ogłaszam że remont został zakończony:)
Jeszcze przede mną dekoracja wnętrza:)
Ale to będzie czystą przyjemnością:) Wiem czego chcę i już dawno określiłam co się będzie znajdować w moim pokoju.
Pustą ścianę chcę przyozdobić takimi właśnie motylami:) Bardzo mi się podoba taki motyw:)


Zdjęcie pochodzi ze strony allegro.pl

 Co o tym sądzicie?:)


A tak wyglądają moje ozdobne pudełka. Są naprawdę funkcjonalne i dzięki nim zyskałam więcej przestrzeni:)


Kupiłam też piękne pawie pióra które zachwycał mnie od zawsze:) Zrobiłam z nich mały bukiecik
i włożyłam do wazonu.

Jako mała dziewczynka dostałam jedno od handlującego nimi cygana który widział jak jestem nimi zachwycona. Uśmiechnął się i wręczył mi jedno:)
Byłam w siódmym niebie:) Niosłam je z dumą i czułam się jak jakaś księżniczka:)



Mój wazonik:)

Do piór planuje dokupić jakieś elementy dekoracyjne żeby stworzyć z nimi ładną kompozycje:)


No i pokaże Wam jeszcze moją dzisiejszą kosmetyczną zdobycz:)


Nie mogłam się oprzeć i kupiłam to Kremowe mydło pod prysznic Ziaji:)
Ma obłędny zapach:)
Dziś zaczynam testowanie:)


To tyle na dzisiaj:)
Powracam jutro z normalną notka:)
Zajrzę zaraz na Wasze blogi bo mam mega zaległości.
Pozdrawiam:*:*

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba motylkowy motyw :) Na pewno będą wyglądać super, koniecznie wstaw zdjęcia jak skończysz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw motylków jest moim zdaniem świetny.
    Mam podobne pudełko i mi służy do przechowywania butów.
    Fajny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeeej, też chcę takie motyle! <3 bosko wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie zrob zdjecie jak wyszly Ci te motylki ;) ciekawa jestem efektu, bo na zalaczonym zdjeciu wygladaja przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja te mydelka z Ziaji uwielbiam.. akurat pomaranczaga i sopot spa sa moimi ulubionymi na lato.. no i jeszcze to oliwkowe... wstaw potem fotki pokoju bo ciekawi mnie efekt tych motylkow na scianie..bo z tej fotki wynika ze bedzie to slicznie wygladalo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylki są cudowne :) Widzę, że zdjecie pochodzi z allegro, mogę prosić o linka? Ziaja, świetny wybór, kocham tą serię !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyle wyglądają przegenialnie! Nie dziwię sie, że tak Ci się spodobały. A te funkcjonalne pudełeczka też moim zdaniem są świetnym wynalazkiem, zwłaszcza że do tego wszystkiego wyglądają naprawdę dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. motylki sa mega!!!!! ja tez uwielbiam urzadzac wnetrza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te motylki są świetne, sama chętnie ozdobiłabym w ten sposób ścianę w sypialni :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię to mydełko z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkie pudelka! Co do motywow, to ciekawe sa tez naklejki na sciany, dostepne na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba Twój pomysł na nowy wystrój ;) ja przymierzam się do remontu i przymierzam, ale zawsze kończy się na "chceniu" ;p

    OdpowiedzUsuń