sobota, 18 sierpnia 2012

Otagowana: TAG 10 pytań:)

Witam Was serdecznie Kochane:)


Jak Wam mija dzionek? 
Mi niestety kiepsko bo wczoraj doszło u mnie w domu do małego wypadku
na skutek którego ucierpiałyśmy ja i mama. 
Otóż robiłyśmy kiszone ogórki, mama niosła wielki garnek z gorącą zalewą do zalania słoików. Niestety garnek ma tylko jedno ucho, poza tym był ciężki i upuściła garnek oblewając siebie
i przy okazji mnie bo szłam tuż za nią. Mama ma spore oparzenie II stopnia na nodze,
zeszła jej nawet skóra a ja mam oparzoną prawą stopę i trochę pod nią.
Dziś jest już lepiej, pojawiły się dziwne czerwono sine plamy. 
Mam całe szczęście pantenol w sprayu więc nic już nie boli.
W każdym razie odechciało mi się już kisić ogórków;)

Ale nie to będzie tematem notki:)


Myślę że ostatnio tagi mnie lubią:)
Zostałam bowiem otagowana przez tusenskonaa:)

Cała zabawa polega na tym że odpowiada się na pytania blogerki która Cie wyznaczyła,
wymyśla własne pytania i taguje kolejne blogerki:)

a oto moje odpowiedzi:

1. Jaki zapach kojarzy ci się z latem?

Zapach morza i gorącego piasku:)

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

 Bez bliskich mi osób i książek:)

3. Czy czytałaś książkę, która na długo zapadła ci w pamięć? Jeśli tak, to jaką?

Carrie Stephena Kinga mnie poruszyła a wcześniej bardzo lubiłam
(i nadal lubię) trylogię Dary Anioła Cassandry Clare:)

4. Codzienna pielęgnacja nie istnieje bez... no właśnie, czego?

Bez ogórkowego mleczka do demakijażu i ogórkowego toniku Ziaji:)

5. Jaki widok jest w stanie momentalnie sprawić, że się uśmiechasz?

Uśmiech bliskich mi osób oraz kiedy wiem że mogłam im w czymś pomóc:)
6. Adidasy czy szpilki? 

Podobają mi się szpilki ale całe dzieciństwo przebiegałam w adidasach więc wybieram je bez wahania ze względu na ich wygodę:)

7. Czy odważnie i otwarcie mówisz znajomym/rodzinie o tym, że prowadzisz bloga?

Tak , nie mam się czego wstydzić:) Szczególnie wspiera mnie
mój chłopak i moja przyjaciółka Izabela którą serdecznie pozdrawiam:)

8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Byłam niezłą agentką jako dziecko także dużo jest takich wspomnień:)
Może to jak udawałam księdza;)) 
Do mojej sąsiadki przyszedł ksiądz, ja to podpatrzyłam, spodobało mi się
i zaczęłam go naśladować;)
Narzuciłam ręcznik na ramiona, klękałam, piłam z wazonu itd;)
Rodzice pękali ze śmiechu;)

9. Pierwsze słowo, które wpadnie ci do głowy po przeczytaniu tego pytania to...?

Malina;) a czemu to sama nie wiem;)

10. Jakie jest twoje blogerskie marzenie?

Cały czas dążyć do doskonałości :) Tak żeby mój blog był dla Was
przejrzysty i ciekawy:)
Żeby każdy mógł tu znalezc coś dla siebie:)

Moje pytania:

1. Co jest ciuchowa zdobyczą z której jesteś najbardziej dumna?

2.Jakie są Twoje ulubione perfumy?

3. Czego się najbardziej boisz?

4. Lubisz słodycze? Jak tak to które najbardziej?

5. Który kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić?

6. Jakie cechy musi posiadać Twój kosmetyk idealny?

7. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

8.Twój ulubiony lakier do paznokci to...?

10. Jakie jest Twoje ulubione danie?



 A taguje:

i każdego kto chciałby odpowiedzieć na te pytania:)


Ps: Jest Was już ponad 50!:) Dziękuje:) Bez Was ten blog by nie istniał:)



Lecę na Wasze blogi:)
Gorąco pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Opowieść o udawaniu księdza mnie powaliła, nie dziwię się rodzicom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to że póżniej około rok trzymało mnie marzenie zostania księdzem;)

      Usuń
  2. Ojej... biedna!!! Ogórków kiszonych na dłuższy czas Ci się odechce... heheh... Ale masakra ;/ fajne odpowiedzi hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks for the love honey, I'm following you now :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozbawiło mnie to z księdzem hehe^^ Chciałabym cię wtedy zobaczyć:D Tak ogólnie to ja tu tak przypadkiem weszłam:P Ale zaobserwowałam i będę wchodzić tu częściej bo blog jest naprawdę ciekawy :))
    Jeśli chcesz zapraszam do oglądania naszych szkiców :P
    http://techolernebazgroly.blogspot.no
    Pozdrawiam :))
    ~TwoStepsFromHell

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, widzę, że nie tylko mnie rozwaliła opowieść o udawaniu księdza ;p
    wracajcie z mamą do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag, gratuluję takiej liczby obserwatorów :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń