niedziela, 12 sierpnia 2012

Otagowana :) Tag: NOW IT'S YOUR TURN...

Witam Was serdecznie dziewczyny:)

 
Powracam na bloga z tagiem:) Zostałam otagowana przez angelikaa172


Zasady TAGu

- Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie
- Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, - później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. 

Nie taguj osoby, która Ciebie oTAGowała.


 Dzięki temu tagowi będziecie mogły dowiedzieć się czegoś o mnie:)

A to moje odpowiedzi:)

 
1. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Na obecna chwilę Lady Milion Paco Rabanne ale przedtem uwielbiałam
Puma Flowing Woman:)
  
2. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca?
 Szczerze mówiąc nie mam ulubionego wykonawcy bo lubię różne style muzyczne:)

3. Twoje największe marzenie.
Chciałabym kiedyś wyjechać do Japonii i spotkać się z moją
korespondencyjną przyjaciółką Yuriką:)
 
4.Co chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym być mniej nieśmiała:)

5. Twoje największe marzenie kosmetyczne.
Chciałabym chociaż raz być umalowana przez profesjonalną wizażystkę
która maluje gwiazdy:)

6. Twój ulubiony kanał na YouTube
Nie mam ulubionego bo wolę czytać blogi:)

7. Jaki artysta/artystka Ciebie inspiruje? Napisz konkretnie co Ciebie w nim inspiruje.
Myślę że inspirującą dla mnie artystką jest Shakira. Jest bardzo naturalna
i ma w sobie dużo pozytywnej energii.

8. Daj linka do swojej ulubionej piosenki
Już była na blogu ale proszę:)


9. Jakie masz uzależnienie kosmetyczne?
Uzależniłam się od błyszczyków i pomadek:) Mogłabym mieć ich pełno:)

10. Twoje ulubione akcesoria do makijażu to..? 
Aplikatory i pacynki do cieni:)

11. Napisz jakie kosmetyki do makijażu są według ciebie najlepsze i dlaczego ( podaj firmy itd).
Uwielbiam puder Creme Puff Max Factor, srebrną kredkę do oczu Avon
i korektory rozświetlający i kryjący Lovely bo tworzę nimi mój ulubiony makijaż:)


A teraz moje pytania do Was:)

1.Jaki kolor przeważa w Twojej szafie?
2.Wolisz baleriny, szpilki czy sandałki?
3.O czym najbardziej marzysz?
4.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
5.Masz zwierze? A jak tak to jakie?
6. Jakich kosmetyków kupujesz najwięcej?
7. Który z obejrzanych przez siebie filmów najbardziej polecasz?
8. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
9.Który kosmetyk okazał się dla Ciebie największym rozczarowaniem?
10. Kupujesz pod wpływem nagłej zachcianki czy z większym zastanowieniem?
11.Jakie jest Twoje największe kosmetyczne odkrycie?

Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi:)

Taguje:)



Zapraszam do zabawy:) 



PS. Jutro powracam z nową już normalną notką:)


Pozdrawiam:* 

8 komentarzy:

  1. Ciekawa notka, dzięki za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam tę piosenkę! :) Daje kopa! Co do nieśmiałości to kochana, nieśmiałość jest urocza, ale wierzę, że z czasem możesz nabrać większej pewności siebie:)
    Dzięki za otagowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag i ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy sie w to bawią :) fajnie :)


    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś za młodu Pumę Flowing, ładna była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Kochana za otagowanie :) juz mialam ten tag na blogu :)) Twoj czytalo sie bardzo milo :)) :*** Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana dziękuję za otagowanie, z przyjemnością odpowiem na pytania<3 / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń