sobota, 25 sierpnia 2012

Perfect Stay Lip Tint Astor - magiczny flamasterek:)

Witam Was serdecznie dziewczyny:)


Zdecydowałyście że chcecie poczytać recenzje Perfect Stay Lip Tint Astor.
A więc nie przedłużając zaczynam recenzje:)


Perfect Stay Lip Tint - Astor
Kolor: 300 Nude Sweetness


Opis producenta:

Perfect Stay Lip Tint to nowa szminka w formie flamastra do ust. 
Składa się z dwóch części - koloryzującego flamastra i nawilżającego balsamu do ust.
Flamaster pozwoli Ci nie tylko pokryć usta kolorem, ale również w łatwy i wygodny sposób uzyskać idealną linię warg. 
Balsam natomiast nawilży Twoje usta i zapewni długotrwałe uczucie komfortu.
Lip Tint nie zostawia śladów, gdy pijesz, ale długo pozostawia kolor na ustach.


Moja opinia:

Perfect Stay wygrałam w konkursie na Rossnecie.
Wybrałam kolor Nude Sweetness który wydał mi się całkiem ładnym, delikatnym odcieniem różu. Długo go nie otwierałam po wygranej bo miałam dużo błyszczyków i szminek więc czekał sobie na swoją kolej.Otworzyłam go parę miesięcy temu i pożałowałam że nie otworzyłam go wcześniej. Zakochałam się w tym pisaku który sprawił że moje mało widoczne wargi stały się zauważalne
i pięknie lśniące:)



Opakowanie bardzo mi się podoba, jego kolorystyka zależy od odcienia naszego pisaka.
Jest też bardzo poręczne, wszędzie można go zabrać.
Na plus jest fakt, że mimo tego że był często upychany w mojej kosmetyczce i torebce, napisy nie zdrapały się ani trochę:)




Perfect Stay składa się z dwóch części, flamastra który daje kolor i balsamu nawilżającego który dodaje nawilżenia i blasku.





Flamaster przywodzi mi na myśl moje flamastry których używałam dawno temu w szkole, jednak różni się od nich zapachem bo w przeciwieństwie do nich jest delikatny i lekko słodki. 
Operowanie flamastrem jest bardzo wygodne, dzięki jego końcówce mogę łatwo pokryć całe usta

Balsam ma gęsta,zbitą konsystencje która na ustach pod wpływem ciepła wspaniale się rozprowadza. Jest biały ale na wargach staje się przezroczysty.
Bezzapachowy.

Perfect Stay świetnie podkreśla kontur moich ust i wypełnia je kolorem. 
Bo niestety wyglądają nijako kiedy nie są pomalowane.
Kolor jest bardzo subtelny i kobiecy, cieszę się że wybrałam właśnie ten:)


Usta nie pomalowane


Usta pomalowane samym balsamem


Usta pomalowane samym flamastrem


 Flamaster + balsam


Gdzie i za ile: 

Rossmann - 30.99 zł

Ja jestem zachwycona tym produktem, polecam każdej dziewczynie. Może nie wszystkim przypadnie do gustu ale Perfect Stay zawsze będzie miał swoje miejsce w mojej torebce:)

Czy kupie ponownie? Jak się skończy to pewnie tak:)

A Wy używałyście już Perfect Stay?:)


EDIT: w związku z pytaniem o wysuszanie ust odpowiadam. 
Perfect Stay absolutnie nie wysuszył mi ust:)
Sporo nakładam balsamu nawilżającego:)



 

Lecę na Wasze blogi:)
Buziaki:*

20 komentarzy:

  1. Kolor ładny, aczkolwiek wolę coś stonowanego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. a byłam ciekawa efektów! mega! chcę go! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt zapowiada się fajnie, ale cena mnie trochę przeraża :P mimo wszystko, nie lubię wydawać 30 zł na pomadkę czy błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie maluje ust bo jakos nie lubie:P ale bardzo ladnie podkresla !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam nigdy szminki w pisaku ;) powalający efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja proponuję spróbować swoich sił :) Nie zawsze poziom jest wygórowany więc każda z Was ma duże szanse- wystarczy pomysł, kolor i dobra zabawa :)

    Nie lubię jakoś tej pomadki z Astor, mam 3 kolory w domu bo je wygrałam, ale nie używam bo wysuszają mi usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. z naszego województwa kilka osób jest, najwięcej chyba z Łodzi, ale ciężko to teraz odkopać :D ode mnie z Tomaszowa są dwie dziewczyny jeszcze:
    http://ankyls.blogspot.com/
    http://samanta-lesiak.blogspot.com/ - z czego Sami już poznałam, przesympatyczna dziewczyna :)
    a spotkanie kiedyś można by urządzić, ale to już grubsza sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i nie wysusza ust? bo takie opinie slyszalam.. super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to tylko pol godzinki drogi od nas!:)
    Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
    Oj tam, praktyka czyni mistrza:)
    to widzę, że mamy wiele wspólnych cech! :))
    muszę powiedziec, że masz piękny kształt ust!

    OdpowiedzUsuń
  10. samym flamastrem śliczne, ale drogii :(

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam, jak dla mnie - niewart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana na naszym blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie! Chętnie bym taki zakupiła, ale w trochę bardziej budyniowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, podoba mi się zarówno wersja flamaster + balsam jak i sam flamaster :)) tylko cena troszkę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  15. No efekt jest widoczny :)) I Ty szczesciaro jedna... ciagle cos wygrywasz hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, cena dość wysoka, ale jak widać - warto :) może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń