czwartek, 23 sierpnia 2012

Podziękowania,rozdania,konkursy i inne sprawy:)

Witam Was Kochane Dziewczyny:)


Dzisiaj taka podziękowaniowo - rozdaniowa notka:) 
Zacznę od podziękowań a to dlatego że dostałam dziś pewną niezwykłą przesyłkę od przemiłej blogerki a konkretnie od Aniumka:) 
W kopercie znajdowała się nagroda którą wygrałam w konkursie na jej blogu:)
To była naprawdę niezwykła koperta:) Po otworzeniu jej otoczył mnie zapach róż co było zasługą pięknie pachnącej zawieszki zapachowej o takim właśnie aromacie:)
Zapach róż koperta tez zawdzięczała próbce perfum Dolce & Gabbana Rose the one w których zakochałam się od pierwszego powąchania:) Cudowna kompozycja zapachowa:)
Zresztą wszystkie rzeczy ogromnie mi się spodobały:)



 W kopercie znalazłam tez tajemnicza zieloną kopertę a w niej podziękowania:)
To ja dziękuje:)
Pozdrawiam Cię serdecznie Aniumku:*


A teraz rozdania i konkursy w których biorę udział:)


1. Rozdanie u Angeli

Biorę udział w rozdaniu zorganizowanym przez bloga http://angelabloguje.blogspot.com/
Nagrody zostały ufundowane przez firmę Delia:)



 2. Konkurs u Małgorzata-M

Biorę udział w konkursie który odbywa się na blogu http://malgorzata-m.blogspot.com/
Do wygrania śliczny pierścionek:) 



3. Rozdanie u Zielony Koszyczek

Do wygrania Zestaw No Makeup firmy Everyday Minerals:)

 


Zapraszam serdecznie do brania udziału i życzę powodzenia:)

 
P.S : O czym chciałybyście poczytać w następnej notce? Bo mam w planach recenzje:) 
Oto co mogę zrecenzować:

- Błyszczyk Clinique
- Brązowy cień do powiek Bobbi Brown 
- Perfect Stay Astor
- Płynna odżywka do włosów z keratyną Loton


Wybierzcie, a ja zrecenzuje tą rzecz którą wybierze większość:) 

Pozdrawiam:*
Buziaki:*

8 komentarzy:

  1. Powodzenia w rozdaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :)
    Jestem ciekawa co sądzisz o Astor perfect stay :)
    U mnie również jest rozdanie także zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nagrody, masz szczęście :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się przekonałam do zieleni :) Mnie nie lubią pomarańcze :)

    Ojojoj ile rozdań, ja nie mam do nich szczęścia niestety:) Tobie gratuluję wygranej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio 1 raz wygralam :P czekam na paczuszke:P

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w rozdaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wygranej :) chętnie przeczytam recenzję perfect stay :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje za mile slowa :**** Aj :)))

    OdpowiedzUsuń