środa, 29 sierpnia 2012

Urodzinowa niespodzianka,nowa zdobycz i nowy lip tint:)

Witam Was serdecznie Kochane Dziewczyny:)


Chciałabym Wam serdecznie podziękować za życzenia:) Kochane jesteście:*

Chcę Wam opowiedzieć o jednej z największych niespodzianek jaka mnie spotkała.
Nie robiłam jakichś specjalnych urodzin wczoraj, ot, dzień jak co dzień
Nie wiem jakim cudem nie zauważyłam jak moja mama i mój chłopak coś knują;)
Wczoraj rano, gdy się obudziłam, mama wstając powiedziała żebym spała dalej.
No to ja już zamykam oczy a tu nagle wchodzi mój chłopak z tortem i mama śpiewając sto lat:)
Ja w szoku, w stroju bardzo wyjściowym: piżamce w motylki i z włosami we wszystkie strony;)
Oczywiście zdmuchnęłam świeczki i przyjmowałam życzenia ale niewiele do mnie docierało bo byłam szczęśliwa i w mega szoku;)
Okazało się że zaplanowali to w sobotę, wciągnęli w to sąsiadkę która robiła tort;) 
Mój ulubiony - śmietanowy:)
Przepyszny:) 



 Poczułam się trochę staro bo już nie ma 1 z przodu tylko 2;)


 A oto moja nowa zdobycz, kupiona w sh za całe 7 zł:)
Nowy zestaw do pielęgnacji dłoni:)

Z data ważności oczywiście wszystko dobrze:)


Jeden z kremów podaruje mojej przyjaciółce:) 
Różnią się tylko kolorem bo oba są o zapachu lawendowym:)


No i niedawno przyszedł do mnie mój długo wyczekiwany lip tint.
Niestety przysłali nie mój kolor, a szkoda bo bardzo chciałam fuksje.
Mam forever coral, zobaczymy jak się będzie sprawował:)





A jak Wam minął dzionek?:)

P.S: Do dziewczyn posiadających obrazkową weryfikacje komentarzy, proszę wyłączcie ją.
 Blogger chyba robi mi psikus bo na blogach z taka weryfikacją nie mogę dodać komentarza choć chce i poprawnie wpisuje słowa. 
Z góry dziękuje:)



 

Lece na Wasze blogi nadrobić zaległości:)
Pozdrawiam:*:*

14 komentarzy:

  1. Spóźnione życzonka. Wszystkiego najlepszego ; *
    Świetna niespodzianka! Mój ulubiony tort to również śmietanowy mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest, druga wersja tego kremu- do skóry mieszanej, tłustej i wrażliwej :)
    Też dostałam błyszczyk, bardzo ciemny niestety ma kolor, ale ładnie pachnie i gdyby był jasny to byłby super ! :)

    Kochana spóźnione wszystkiego najlepszego ;* A tort bym zjadła mniamm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaale by taki tort zjadła! :D tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzonka najlepsze choć spóźnione!:) Fajne zdobycze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego :**


    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ode mnie spóźnione, ale szczere - sto latek :)) ale samakowicie wygląda ten torcik

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, odwiedzisz mojego bloga ? http://nastolatki-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ten lip tint to barwnik do ust?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Tort przepiękny, wygląda naprawdę smakowicie. A Twoja mama z chłopakiem zrobili Ci naprawdę świetny prezent niespodziankę, uwielbiam robić takie rzeczy, ale też uwielbiam, kiedy mnie takie rzeczy spotykają:) Naprawdę świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Moniko:):) A łup z SH super, jak zwykle :):) Ciekawi mnie ten liptint jak będzie się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana!! Spóźnione ale bardzo szczere!!! 1000 lat :)) Spelnienia wszystkich marzen... Bądz zawsze usmiechnieta... szczesliwa... pelna milosci!!
    Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze sie nie spotkalam z kosmetykami w sh...

    PS: Wyobraz sobie, ze ostatnio twoj komentarz znalazlam w SPAMie! niemadry blogger ;)
    Spoznione 100 lat - samych udanych lupow! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurczę, a ja przegapiłam Twoje urodziny!
    ale to nic, każdego dnia mogę życzyć Ci wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń