poniedziałek, 24 września 2012

Nowa fantastyczna zdobycz i wyczekana książka:)

Witam Serdecznie Kochane:)


Ostatnio obiecałam sobie że ograniczę kupowanie w secondhandach.
Niestety nie udało się...:(
Doobra,tak naprawdę wcale nie jest mi smutno;D
Wybrałam się dzisiaj do sh ze skandynawską odzieżą używaną i zobaczyłam boskie buty:)
Był to piękne brązowe botki z H&M. I to w moim rozmiarze:)
Pasowały idealnie, nie mogłam ich nie kupić:)
Na dodatek są jak nowe,fleki w ogóle nie zdarte.
A przy bucie zauważyłam plastikowy drucik od oryginalnej metki:)

 
Są takie same jak na tym zdjęciu:)

Są wygodne i strasznie mi się podobają:)



Poza tym dzisiaj wybrałam się też do biblioteki. 
Wreszcie udało mi się wypożyczyć książkę na która tak długo czekałam.
Czytałam ją kiedyś ale chciałam do niej wrócić bo mnie oczarowała:)
Ta książką jest Pocałunek Ciemności Laurell K. Hamilton.





Dzisiaj taka krótka notka ale zostawiam Was z piosenką która podbiła ostatnio świat swoim rytmem i przekomicznym tańcem którego chciała uczyć się sama Britney Spears;)
Z TŻ próbowaliśmy zatańczyć jak w teledysku, było z tego mnóstwo śmiechu:)
Teledysk super;D
Polecam na poprawę humoru:)



Pozdrawiam:*
Lecę na Wasze blogi:*
Buziaki:*

20 komentarzy:

  1. bardzo lubie czytac :) a o czym jest ta ksiazka:)? Sh to skarbnica.. szkoda tylko,ze z reguly nie mam czasu po nich latac:(

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje ;* moze byc naprawde super ,chyba sie kopne do biblioteki niebawem:P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zakup :) tylko pozazdrościć !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha Gangam style rządzi.. :D:D
    a buty boskie!!! Masz ręke do SH no!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwszy tom całej serii ale chyba najlepszy, kolejne są coraz bardziej poplątane...
    Butki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty głupoty piszesz!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczęście z tymi zakupami! :) sama muszę na łowy do sh wyruszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, no to Ci się udało !!
    Buty są naprawdę świetne, więc zakup moim zdaniem reeewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ile zapłaciłaś za te buty? piękne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super botki :))) a ta piosenke tez lubie na poprawe humoru :D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdobycz, rewelacyjne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze zdobyczy:) świetne sa,pieknie Ci bedzie w nich:*

    OdpowiedzUsuń
  13. masz szczescie do SH :) kurcze, ja nigdy nie mam czasu, zeby sie wybrac, ale ale... czeka mnie tydzien urlopu, obejde wszystkie SH w moim miescie :)
    buziaki!
    G.

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty! <3
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania, jak i udziału w konkursie :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. trzewiczko-botki są przecudne,zupełnie w moim stylu i ten kolor,hit tej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często w pracy się nudze więc sprawdze tą książke :)
    ciekawy wpis.
    Obserwujemy ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń