poniedziałek, 10 września 2012

Nowa zdobycz i zapowiedzi kolejnych notek:)

Witam Was Dziewczyny w taki piękny dzień:)


Przepraszam za brak notki w weekend ale jak wspomniałam
miałam pogrzeb w rodzinie i ten weekend był dość ciężki.
Postanowiłam jednak oderwać się od ponurych myśli i tworzę tą właśnie notkę:)

Na początek chce Wam się pochwalić nową zdobyczą kosmetyczną;)
A mianowicie peelingiem do rąk Beautilicious Pink Grapefruit:)



Stał sobie w sh niepostrzeżenie ale moje czujne oko od razu go wychwyciło;)
Był jeszcze żel do mycia rąk i krem ale kupiłam tylko peeling bo kremów mam za dużo;)
Ma cudowny zapach Grapefruita w którym się zakochałam:)
Opakowanie tez jest śliczne, z dziewczyną w stylu Pin Up:)
Oczywiście data ważności jest w porządku:)
Czuje że miło będzie mi się go używało:)


A teraz zapowiedzi:) Czyli co może pojawić się w następnych notkach:)
Możecie nawet same wybrać o czym chcecie poczytać i napisać o tym w komentarzu:)
No to zaczynamy:)


 Zdjęcia mogą zmieniać kolor:)


1. Cień Bobbi Brown nr 21 Blonde


 2. Woda termalna Vichy


 3. Błyszczyk Clinique Pink Champagne


4. Hydro-krem do cery mieszanej Synergen


 5. Tonik ogórkowy do Ziaja


 6. Cień VeryMe Oriflame w kolorze srebrnym


 7. I mój ulubieniec - Puder Creme Puff Max Factor,
 Odcień transculent:)

To na razie moje propozycje:)

Jak wam się podobają?
Jeśli chcecie wybierajcie o czym mam pisać na początek:)



Lece na Wasze blogi bo mam straszne zaległości po weekendzie:)
Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. kurcze, skąd Wy wynajdujecie takie fajne SH w których nawet sa kosmetyki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej wody termalnej z Vichy :)
    czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja czekam na post o toniku z Ziajki :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki :)
    ja bym chciała ten puder

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy obrazy bede malowac ;d bo nie mam do tego smykalki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ Ty masz perełki w tym sh ;p
    ja bym poczytała o kosmetyku nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo ciekawa pudru od MaxFactora :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach grejpfruta w kosmetykach :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks good :)

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdobycze :)

    Oczywiście zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze, sama muszę zapolować na 7 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja ci zazdroszczę tych zdobyczy bo chętnie pare produktów bym przetestowała:)))



    [pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kosmetyki :)
    uwielbiam grejfrutowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Creme Puff był moim ulubieńcem przez dłuuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa wody termalnej Vichy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anoo byłyśmy w focusie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy się nie spotkałam z tym, żeby w SH były kosmetyki, zazdroszcze :)
    a ja osobiscie chcialabym przeczytać o pierwszym cieniu BB

    OdpowiedzUsuń