czwartek, 6 września 2012

Pudrowo rózowa bokserka z czaszkami New Look

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)


 Co tam u Was słychać?:)

Do mnie wczoraj przyszła do mnie informacja że zostałam wybrana do testowania kosmetyku Novaclear:)
Ciesze się bardzo i z niecierpliwością czekam na kosmetyk do testów:)
 
Dawno już nie było wpisu ubraniowego więc dzisiaj taki będzie:)
Powracam z bokserka która bardzo mi się spodobała i nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem:)

Mam Wam przyjemność zaprezentować moja bokserkę w kolorze pudrowego różu New Look:)

Zdjęcia mogą zmieniać kolor. 



 Kupiona w sklepie z brytyjska odzieżą używaną




W stanie idealnym. Bez śladów wcześniejszego użytkowania.
Żadnych uszkodzeń czy zaplamień.
Materiał miły w dotyku, dopasowujący się do ciała.
Wykonana w 100% z bawełny:)




 Brytyjski rozmiar 10, u nas to 38:)



Świetna bokserka którą aż przyjemnie nosić.
Uważam że nadruk jest genialny. 
Kocham połączenie elementów roślinnych z czaszkami:)
Jedna z moich ulubionych rzeczy:)



Cena w internecie: Widziałam taką na allegro i szafa.pl. Od 10 zł w górę:)
Cena za którą ją kupiłam: 2.18 zł:)



PS.: Dowiedziałam się o śmierci pewnej osoby z mojej rodziny i w sobotę mam pogrzeb także notki tego dnia nie będzie.Wiem że zrozumiecie i dziękuje.



A teraz lecę nadrobić zaległości na Waszych blogach.
Pozdrawiam:*

16 komentarzy:

  1. FAJOWA! Mam podobną tyle że z Taily Weijl ( czy jak to sie pisze)

    OdpowiedzUsuń
  2. przykro mi z powodu śmierci, oczywiście rozumiemy :< a bokserka świetna :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno nie!:)))
    ale śliczna ta bluzeczka:)
    rozumiemy :((

    OdpowiedzUsuń
  4. buuu super jest! też chcę taką!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta bokserka...bardzo podoba mi się ten wzór!! Ekstra jest :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta bluzeczka :) Sama mam dość dużo rzeczy z czachami :)
    ale cena powala..!!:) Muszę Ci się pochwalić, że będąc nad morzem zahaczałam o second hand i też mi się udało klilka bluzek kupić za bezcen :) za 4 bluzki (bokserki, jedna tuniczka) zapłaciłam niecałe 10zł :D szkoda że w moim rodzinnym mieście nie mam jakiegoś godnego second handu.. ehh :D rozpisałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda nie przepadam za motywem czaszki to ta bokserka ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bokserka. Również zostałam wybrana do tego testu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna jest:)

    pozdrawiam;):):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała! uwielbiam ten odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ta koszulka,a poza tym uwielbiam bokserki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzeczka, lubię taki styl! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń