wtorek, 18 września 2012

Radosny dzien pełen nowości i nowinek:)

Witam Was serdecznie Dziewczyny:)



Pisze tą notkę z wielkim uśmiechem na twarzy i radością w sercu bo dzisiejszego dnia mam fantastyczny humor na który poskładało się kilka wydarzeń;)


Na początek zawitał do mnie Pan listonosz który przyniósł produkt do testowania z Novaclear a mianowicie maseczkę. 
Niestety ma ona krótki termin ważności. Zauważyłyście to?
Na fanpagu firmy Novaclear przeczytałam że przepraszają za to i wysłany zostanie do nas kolejny produkt, tym razem z dłuższa datą ważności. 
I to jest profesjonalne podejście prawda?:)






Tym co poprawiło mi humor był też wypad na miasto z moja przyjaciółką Izabelą którą serdecznie pozdrawiam:)
Zajrzałam z nią do sh gdzie kupiłam lakier Miss Sporty w kolorze delikatnego fioletu. Ma gruby pędzelek ułatwiający aplikacje.
Zapłaciłam całe 2 zł;)





Na koniec mój dobry nastrój przypieczętowała wygrana w mini rozdaniu na blogu http://paagpapaganda.blogspot.com/.
W komentarzu ze zgłoszeniem trzeba było napisać jakaś złota myśl, cytat, powiedzenie, motto życiowe itp.
Ja wybrałam cytat a zarazem moje motto życiowe które brzmi:


"Czas nie leczy ran tylko przyzwyczaja do bólu"

Dla mnie to niezwykle prawdziwe stwierdzenie bo jego prawdziwość pokazuje samo życie.

A Wy co sądzicie?:)
Jakie są Wasze ulubione złote myśli?:)
Piszcie:)



P.S: Jeszcze 2 osoby i będzie Was już 100:) Zastanawiam się nad jakimś konkursem;)



Lecę poczytać Wasze blogi:)
Pozdrawiam i Życzę miłego dnia:)

15 komentarzy:

  1. Oooo ciekawa ta maska z novaclear:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor lakieru:) mnie niestetydziś pan listonosz ominął:(
    teraz już tylko jedna osoba! :D /obserwuję:) trafiłam tu z forum Modne Polki

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor lakieru jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że podeślą nam nowe produkty z dłuższym terminem przydatności do użycia. Tak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie tych lakierow z miss sporty... ale kolor lakieru jest bardzo ladny :)) a Ty jak zwykle cos wygrywasz hehehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. daj znać jak się spisze ta maseczka! :) a lakier ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra, jestem setna ;p
    miłe, że wyślą Wam jeszcze jakiś produkt, ale myślę, że ten z krótką datą ważności nie był przypadkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj no coś Ty :D ja i słodko?:DD

    OdpowiedzUsuń
  10. już nas 102! :)
    odwdzięczam się za obserwowanie (forum na modnejpolce) :))
    możesz zdradzić na czym dokładniej polega to testowanie produktów? chodzi mi o tę maseczkę pierwszą.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak maseczka?
    tez jestem ciekawa efektow ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor lakieru :D
    Bardzo mi się tu podoba, obserwuję :D

    nie zapomnij o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście krótki termin ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, też o tym słyszałam, że mają wysłać drugi produkt z Novaclear z dłuższą datą ważności.

    OdpowiedzUsuń
  15. To szybciutko wracaj do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń